Blog
Wysyłka korespondencji seryjnej - najczęściej popełniane błędy.
Kampania marketingowa, prowadzona przy użyciu wiadomości e-mail, to bardzo popularne rozwiązanie. Jednakże często podczas wysyłki popełniany jest szereg błędów, które niweczą całe przedsięwzięcie. O czym należy pamiętać, by nasz newsletter nie został uznany za spam? Poniższy przewodnik pomoże wyjaśnić, kiedy najczęściej pojawiają się problemy z wysyłką korespondencji seryjnej.
Dowiedz się więcej
Nowoczesny marketing z CRM7
Przeprowadzenie dobrej kampani e-mail marketingowej nie sprowadza się jedynie do przygotowania dobrego szablonu wiadomości, napisania ciekawego tekstu oraz wysyłki e-maili do setek potencjalnych klientów. Aby takie rozwiązanie przyniosło efekty, potrzeba systemu, który ma możliwość analizy kampanii za pomocą rozbudowanego modułu raportowego.
Dowiedz się więcej
E-mail marketing
E-mail marketing jest najpopularniejszą formą marketingu internetowego. Utrzymywanie relacji z klientami za pomocą poczty elektronicznej jest stosowane przez większość firm - ze względu na wygodę i skuteczność takiej formy komunikacji. Dobrze prowadzony marketing e-mail umożliwia zwiększenie sprzedaży, a także pomaga budować stabilną pozycję na rynku.
Dowiedz się więcej
Negatywne nastawienie do CRM
Podłożem nieprzychylności pracowników do wdrożenia systemu CRM jest poczucie zwiększonej inwigilacji pracowniczej. Dzieje się tak, ponieważ bardzo często oprogramowanie tej klasy jest kojarzone z narzędziem pomocnym wyłącznie kadrze zarządzającej. Niestety managerowie często nie wyprowadzają pracowników z błędu, co skutkuje negatywnym podejściem do pracy z systemem.
Dowiedz się więcej