Centrala telefoniczna
Integracja z dowolną centralą telefoniczną
Dzięki modułowi CallCenter7 możliwa jest współpraca pomiędzy CRM7 a centralą telefoniczną wykorzystywaną w firmie - wszelkie rozmowy telefoniczne stają się automatycznie elementami procesów CRM7. Z funkcjonalności tej mogą skorzystać wszelkie działy w firmie, których nieodłącznym elementem pracy jest prowadzenie rozmów telefonicznych, negocjacje oraz kontakt z klientem.
CRM7 integruje się m.in. z centralami telefonicznymi Slican.
Dostęp do niezbędnych danych
Wszelkie kontakty telefoniczne są automatycznie archiwizowane jako element procesu w systemie CRM. Użytkownik systemu, który kontaktuje się z rozmówcą, ma natychmiastowy dostęp do danych oraz historii kontaktu. Dzięki temu w trakcie rozmowy dostępne są wszystkie aktualne informacje na jego temat.
Automatyzacja działań
Sprawny Contact Center odciąża pracowników BOK i wyręcza ich w pewnych schematycznych działaniach, takich jak wybieranie numerów i rejestrowanie każdego kontaktu telefonicznego. Ułatwia to również prowadzenie działań telemarketingowych, dodatkowo przy użyciu skryptów rozmów. Wszystkie rozmowy są archiwizowane w historii kontaktów wraz ze statusem, datą, godziną itp.
Profesjonalna obsługa Klienta
Praca oparta na CallCenter7 umożliwia konsultantowi sprawne poruszanie się w osobistej przestrzeni klienta, stworzonej w ramach systemu CRM. Pracownik widzi dane dzwoniącego, ma wgląd w infromacje dotyczące dotychczasowej współpracy i na podstawie dostępnych danych może na bieżąco być moderatorem rozmowy.
Przykładowe korzyści integracji z CallCenter
- Identyfikacja numerów dzwoniących,
- Automatyczne otwieranie historii kontaktów firmy, której przedstawiciel jest naszym rozmówcą,
- Planowanie listy kontaktów telefonicznych dla użytkowników systemu,
- Rejestracja ilości wykonywanych rozmów telefonicznych,
- Prezentacja połączeń wychodzących i przychodzących danego numeru wewnętrznego centralki w postaci bilingu.