Automatyzacja procesów
logistycznych
Usprawnij procedury, doskonal zarządzanie firmą
Kontrola i zarządzanie
Optymalizuj procesy logistyczne dzięki kompleksowym rozwiązaniom CRM7, które pozwalają na precyzyjną kontrolę i efektywne zarządzanie firmą
Modelowanie procesów biznesowych
Modelowanie przebiegu procesów odbywa się w edytorze, w którym za pomocą symboli i łączników projektant określa ścieżki obiegu dokumentu lub schemat postępowania. Projektant, tworząc proces, określa jego etapy, definiuje miejsca, w których podejmowane są decyzje i określa różne warianty działań.
Automatyczne zarządzanie zadaniami
Możesz wykorzystać CRM do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.
Delegowanie zadań
Funkcjonalność umożliwia użytkownikom przydzielanie zadań swoim współpracownikom poprzez umieszczenie informacji o tym w ich kalendarzu, z uwzględnieniem wcześniej zaplanowanych działań oraz kontrolę realizacji - podział na zadania otwarte/zamknięte i śledzenie udzielonych odpowiedzi.
Definiowanie projektów
Możesz stworzyć nowy projekt, wyznaczając jego ramy czasowe, przyporządkowując użytkowników po stronie wykonawcy oraz klienta i tworząc budżet. Każdy projekt można dowolnie rozbudowywać poprzez przypisanie mu kolejnych zgłoszeń i przyporządkowanie osób do ich realizacji.
Elastyczne zarządzanie pozwala na określenie schematów postępowania, odzwierciedlających biznesowe procesy w firmie. Kolejne etapy procesu można dostosować do różnych czynników, takich jak obieg dokumentów, akceptacja przełożonego czy wymagania dotyczące dokumentacji elektronicznej. To sprawia, że procesy w systemie odzwierciedlają rzeczywiste działania pracowników, tworząc efektywny workflow.
Wykorzystana technologia pozwala na graficzną prezentację procesu wraz z informacją na jakim obecnie znajduje się etapie. Dodatkowo osoby realizujące i nadzorujące działania mają pełen dostęp do informacji na temat powstałych opóźnień, co pozwala na pełniejszą kontrolę postępu wykonywania zadań. Tym samym praca zespołu przebiega efektywniej i sprawniej, bez zbędnych komplikacji.
W celu uporządkowania pracy, procesy są podzielone na otwarte i zamknięte, a uzyskana w ten sposób przejrzystość pozwala na ustalenie zadań, jakie są obecnie realizowane w odniesieniu do klienta. Jasne i klarowne Business Process Management ułatwia podjęcie odpowiednich decyzji w ramach współpracy z klientem, a standaryzacja zgromadzonych informacji umożliwia szybkie generowanie przekrojowych raportów.
Działania w systemie CRM dla logistyki automatycznie generują planowane zdarzenia, zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi schematami postępowania. Wykonanie konkretnej czynności inicjuje automatyczne planowanie kolejnych etapów, tworząc efektywny i scentralizowany proces logistyczny.
Planuj, koordynuj, zarządzaj!
Poznaj narzędzia, dzięki którym usprawnisz procesy logistyczne
Sprzedaż
- Ofertowanie
- Lejek sprzedaży
- Integracja z systemami zewnętrznymi
- Planowanie tras
- Automatyczne planowanie działań
- Zapytania ofertowe i zamówienia
Marketing
- Ankiety marketingowe
- Akcje marketingowe
- Call Center
- Korespondencja seryjna (newsletter)
- Seryjne planowanie zdarzeń
Projekty
- Panel kierownika projektu
- Definiowanie projektów
Koordynacja zadań
- Kalendarz
- Delegator
Workflow
- Automatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
- Modelowanie dowolnych procesów biznesowych
Obsługa po sprzedaży
- Helpdesk
- Windykacja
Zarządzanie danymi
- Firma, osoby kontaktowe
- Historia kontaktu
- Archiwum dokumentów
- Generowanie dokumentów