Automatyzacja procesów
logistycznych

Usprawnij procedury, doskonal zarządzanie firmą

Image

Kontrola i zarządzanie

Optymalizuj procesy logistyczne dzięki kompleksowym rozwiązaniom CRM7, które pozwalają na precyzyjną kontrolę i efektywne zarządzanie firmą

Modelowanie procesów biznesowych

Modelowanie przebiegu procesów odbywa się w edytorze, w którym za pomocą symboli i łączników projektant określa ścieżki obiegu dokumentu lub schemat postępowania. Projektant, tworząc proces, określa jego etapy, definiuje miejsca, w których podejmowane są decyzje i określa różne warianty działań.

Automatyczne zarządzanie zadaniami

Możesz wykorzystać CRM do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.

Delegowanie zadań

Funkcjonalność umożliwia użytkownikom przydzielanie zadań swoim współpracownikom poprzez umieszczenie informacji o tym w ich kalendarzu, z uwzględnieniem wcześniej zaplanowanych działań oraz kontrolę realizacji - podział na zadania otwarte/zamknięte i śledzenie udzielonych odpowiedzi.

Definiowanie projektów

Możesz stworzyć nowy projekt, wyznaczając jego ramy czasowe, przyporządkowując użytkowników po stronie wykonawcy oraz klienta i tworząc budżet. Każdy projekt można dowolnie rozbudowywać poprzez przypisanie mu kolejnych zgłoszeń i przyporządkowanie osób do ich realizacji.

CRM stworzony dla logistyki

Elastyczne zarządzanie pozwala na określenie schematów postępowania, odzwierciedlających biznesowe procesy w firmie. Kolejne etapy procesu można dostosować do różnych czynników, takich jak obieg dokumentów, akceptacja przełożonego czy wymagania dotyczące dokumentacji elektronicznej. To sprawia, że procesy w systemie odzwierciedlają rzeczywiste działania pracowników, tworząc efektywny workflow.

Wykorzystana technologia pozwala na graficzną prezentację procesu wraz z informacją na jakim obecnie znajduje się etapie. Dodatkowo osoby realizujące i nadzorujące działania mają pełen dostęp do informacji na temat powstałych opóźnień, co pozwala na pełniejszą kontrolę postępu wykonywania zadań. Tym samym praca zespołu przebiega efektywniej i sprawniej, bez zbędnych komplikacji.

W celu uporządkowania pracy, procesy są podzielone na otwarte i zamknięte, a uzyskana w ten sposób przejrzystość pozwala na ustalenie zadań, jakie są obecnie realizowane w odniesieniu do klienta. Jasne i klarowne Business Process Management ułatwia podjęcie odpowiednich decyzji w ramach współpracy z klientem, a standaryzacja zgromadzonych informacji umożliwia szybkie generowanie przekrojowych raportów.

Działania w systemie CRM dla logistyki automatycznie generują planowane zdarzenia, zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi schematami postępowania. Wykonanie konkretnej czynności inicjuje automatyczne planowanie kolejnych etapów, tworząc efektywny i scentralizowany proces logistyczny.

Planuj, koordynuj, zarządzaj!

Poznaj narzędzia, dzięki którym usprawnisz procesy logistyczne

Sprzedaż

  • Ofertowanie
  • Lejek sprzedaży
  • Integracja z systemami zewnętrznymi
  • Planowanie tras
  • Automatyczne planowanie działań
  • Zapytania ofertowe i zamówienia

Marketing

  • Ankiety marketingowe
  • Akcje marketingowe
  • Call Center
  • Korespondencja seryjna (newsletter)
  • Seryjne planowanie zdarzeń

Projekty

  • Panel kierownika projektu
  • Definiowanie projektów

Koordynacja zadań

  • Kalendarz
  • Delegator

Workflow

  • Automatyczne przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji
  • Modelowanie dowolnych procesów biznesowych

Obsługa po sprzedaży

  • Helpdesk
  • Windykacja

Zarządzanie danymi

  • Firma, osoby kontaktowe
  • Historia kontaktu
  • Archiwum dokumentów
  • Generowanie dokumentów

Umów się naprezentację DEMO.

Chcesz rozwijać swój biznes? Umów się na spotkanie z naszym zespołem i odkryj, jak możemy pomóc.

Umów się na prezentację Demo

Telefon *
+48
Search
    Email *
    Wiadomość *

    Image