Artykuły edukacyjne
Systemy CRM w spożywczych sieciach franczyzowych
Spożywcze sieci franczyzowe stopniowo rozwijają skrzydła. Analitycy przewidują, że poza miękką i twardą franczyzą, rozwijać się będzie stosunkowo nowy proces konsolidacji – łączenia się sieci oraz przejmowania ich. Oba zjawiska oznaczają większą ilość sklepów, jako części składowych pojedynczych organizmów.
Dowiedz się więcejPrzez CRM do serca
Dopóki nie zobaczysz rzędu marnych cyfr w okresowym zestawieniu wyników przedsiębiorstwa, nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, ile tracisz przez nieefektywne zarządzanie. MŚP tracą rocznie do 20% zysków z powodu nieodpowiedniego korzystania z informacji, a niewykorzystane szanse sprzedaży sięgają 70%!
Dowiedz się więcejContact Center w CRM
Czas to pieniądz. Dlatego właśnie tak irytuje nas stanie w kolejkach, czekanie na wydruk czy ociąganie się ekspedientki w sklepie. Przecież cenny kwadrans to zaoszczędzone 10 zł na kończącej się promocji w supermarkecie lub pokaźny zysk na giełdzie z akcji kupionych w dobrym momencie. Taki rachunek kosztów alternatywnych sporządzamy m.in. wtedy, gdy czekamy na połączenie z konsultantem Biura Obsługi Klienta…
Dowiedz się więcejDynamika rynku CRM w Polsce
System CRM jest wykorzystywany głównie w dwóch obszarach działalności przedsiębiorstw. Najczęściej używa się go do gromadzenia i porządkowania danych. Taka archiwizacja znacznie usprawnia działania np. contact center, gdy niezbędna jest sprawna obsługa klienta i wgląd w historię kontaktu z nim.
Dowiedz się więcejMam CRM i co dalej?
Posiadanie systemu CRM nie daje gwarancji sukcesu. Kluczowe jest prawidłowe posługiwanie się systemem i umiejętne wykorzystywanie jego możliwości. Użytkowanie produktu CRM ma sens przede wszystkim wtedy, gdy obok gromadzenia kompletnych informacji o kliencie, również nimi zarządzamy. To w analizowaniu i przetwarzaniu informacji tkwi esencja wykorzystywania systemu CRM.
Dowiedz się więcejPrzewodnik po module akcji marketingowych
Moduł akcji marketingowych przystosowany jest do wysyłki korespondencji seryjnej. Pozwala on na prowadzenie e-mail marketingu docelowego. Jednakże nie jest to jedyna funkcjonalność tego segmentu. Poniższy poradnik pozwoli na lepsze poznanie tej funkcjonalności systemu CRM7.
Dowiedz się więcej