Branżowe case studies
CRM w TSL
Poniższe case study to praktyczny przewodnik po tematyce zarządzania relacjami z klientem, pod kątem branży TSL. Opisuje funkcje, w jakie powinien być wyposażony CRM dla operatora logistycznego, moduły dla firmy, której podstawą działalności jest transport i logistyka oraz scenariusz postępowania, który przyspiesza wdrożenie. Na potrzeby case study przyjęliśmy, że przedstawicielem branży TSL jest fikcyjne przedsiębiorstwo Route66, jednak przedstawione cele, założenia, przebieg i efekty wdrożenia są danymi prawdziwymi, zebranymi na podstawie doświadczeń naszych klientów branżowych.
Dowiedz się więcejCRM w Call Center
Systemy CRM są bardzo często wykorzystywane w biurach Call Center oraz Contact Center. Branża telemarketingowa do prowadzenia swoich działań potrzebuje niezawodnego oprogramowania, które ułatwi zbieranie danych oraz zautomatyzuje część zadań, jak chociażby generowanie ofert.
Przez biura obsługi klienta przepływa codziennie bardzo duża ilość danych. Gdyby zapisywać je przy użyciu programów typu Excell, wyraźnie spadłaby wydajność pracy. Jeśli posiadamy bardzo wielu klientów, przechowywanie danych w arkuszach kalkulacyjnych jest niewygodne. Zarówno notowanie informacji, jak i wyszukiwanie ich czy dołączanie dokumentów do konkretnego rekordu jest bardzo ograniczone w porównaniu z systemami klasy CRM.
Aby lepiej poznać funkcjonalność nowoczesnych rozwiązań informatycznych, zapraszamy do zapoznania się z poniższym Case of Study, dotyczącym wykorzystania systemów klasy CRM w branży telemarketingowej.