CRM dla agencji ubezpieczeniowej
Zorientowanie na klienta nie ogranicza się jedynie do dobrze przeprowadzonej akcji marketingowej. W dobie konkurencji firm, potrzeba nie tylko strategii, ale też nowoczesnych rozwiązań. Dlatego też, powstał dedykowany system CRM7 dla branży ubezpieczeniowej.
Zarządzanie finansami i sprzedażą
CRM7 wyposażony jest w szereg funkcji umożliwiających kontrolę procesów sprzedażowych oraz przepływu finansów firmy. Moduł Home Banking identyfikuje wpłaty poprzez numery kont bankowych, przez co mamy lepszy obraz na rozliczenia z klientem. Z kolei opcja windykacji, która jest odpowiedzialna za nadzór zaległych płatności kontrahenta, została połączona z funkcją fakturowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu można automatycznie generować faktury i wysyłać je do klientów.
Marketing i pozyskanie klienta
Zaawansowany system korespondencji seryjnej pozwala firmom ubezpieczeniowym na przeprowadzanie marketingu docelowego. Wykorzystywane są do tego opcje segregacji klientów i tworzenia grup docelowych. Pozyskiwanie nowego klienta staje się bardziej skuteczne, gdyż oferty trafiają do właściwego odbiorcy. Generowane raporty umożliwiają analizowanie efektów działania promocyjnego.
Kontakt z klientem
Towarzystwa ubezpieczeniowe przetwarzają wiele danych klientów w związku z prowadzonymi usługami. CRM7 oferuje rozbudowany moduł Helpdesk wspomagający kontakt klienta z konsultantem firmy. Funkcja kreatora dokumentów pozwala na automatyczne tworzenie szablonów ofert, skracając czas pracy. W przypadku telefonicznej obsługi klienta, dostępny jest moduł CallCenter7, który działa w podłączeniu z centralą telefoniczną wykorzystywaną w firmie. Takie rozwiązania pozwalają na zawiązywanie długotrwałych relacji z klientami.