CRM dla branży gastronomicznej
Zarządzanie online
Branża gastronomiczna cechuje się placówkami położonymi w różnych lokalizacjach, co utrudnia pełne zarządzanie siecią restauracji czy barów. System daje możliwość zdalnej pracy za pomocą przeglądarki internetowej. Niezależnie od usytuowania placówki, mamy możliwość wglądu do wszelkich informacji zawartych w systemie oraz koordynowania zachodzących procesów. System pozwala na delegowanie zadań pracownikom, a także ustalanie ich harmonogramu pracy poprzez interaktywny kalendarz grupowy. Moduł odpowiedzialny za projekty pozwala na kontrolę oraz ocenę ich opłacalności.
Marketing docelowy
Segment akcji marketingowych umożliwia wysyłanie korespondencji seryjnej w różnych formatach. Opcja została zmodernizowana pod kątem marketingu docelowego, który daje możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców. Dzieję się to dzięki grupom docelowym, które są tworzone z rekordów zapisanych w bazie danych. Moduł marketingowy może być wykorzystywany zarówno do komunikacji elektronicznej z szerokim gronem osób, ale także jako oprogramowanie do tworzenia i wysyłki newslettera. Interfejs jest prosty w obsłudze, a wiadomości w nim tworzone mogą być zapisywane jako szablony, bądź planowane do wysyłki w określonym terminie. Sprawny system raportowy pozwala oceniać podejmowaną akcję i automatycznie odświeża prezentowane wyniki.
Lepsza komunikacja
Moduł interaktywnego dziennika zadań w formie przejrzystej tabeli pomaga w planowaniu codziennych zadań. Zapisywane informacje są widoczne w panelu głównym. Za pomocą poczty elektronicznej system alarmowy będzie przypominał o zbliżającym się terminie wynonania danego zadania. Kolorowe znaczniki poinformują, czy zadanie zostało wykonane. Dzięki opcji delegacji administrator może przydzielać zadania konkretnym pracownikom, a system powiadomi ich o takim zdarzeniu. Jakość komunikacji poprawia także możliwość współdzielenia danych z bazy pomiędzy wszystkich uprawnionych użytkowników. Dzięki temu mają oni natychmiastowy dostęp do materiałów, a także mogą zapisywać wszelkie informacje np. te dotyczące zapytania ofertowego. Takie rozwiązanie sprzyja komunikacji zewnętrznej z klientem, ponieważ błyskawiczny dostęp do informacji pozwala na szybką obsługę.
Analityczne raporty
System raportowy w CRM7 to bardzo rozbudowany dział, który spełnia swoje zadanie na wielu poziomach zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowane dane są dostępne w wielu formach – lejka sprzedażowego, tabeli lub wykresów. Za pomocą opcji drag&drop można kreować raporty i modyfikować ich ustawienia. W panelu administracyjnym istnieje możliwość ustalania kolejności prezentowanych wyników. Gotowe raporty wspomagają ocenę zachodzących procesów, a analiza wyników pozwala na planowanie przyszłych obrotów przedsiębiorstwa.