CRM dla branży hotelarskiej
Nieskuteczna strategia marketingowa może przełożyć się na niewielką liczbę pozyskanych klientów - nawet, gdy oferta jest bardzo konkurencyjna. Przygotowanie dobrej usługi, hotelarskiej i skierowanie jej do właściwego odbiorcy wymaga dużego nakładu pracy oraz odpowiednich narzędzi.
Z CRM7 korzystają: Heart24, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Politański Transport.
Marketing, baza danych
Dedykowany CRM7 dla branży hotelarskiej pozwala na skuteczny nowoczesny marketing. Wysyłka korespondencji seryjnej odbywa się w różnych formatach, gdyż system automatycznie konwertuje wiadomości na wybrane opcje. Dzięki diagramom raportowym jest możliwość indywidualnego generowania protokołów, a także pomiar efektywności przeprowadzanego procesu. Grupowanie pozycji oraz segmentacja klientów przyczynia się do bezbłędnego kierowania oferty do odpowiednich odbiorców. Udogodnieniem dla branży hotelarskiej jest mechanizm automatycznego tworzenia ofert z poziomu przeglądarki.
Zarządzanie
Praca personelu hotelowego musi być zsynchronizowana. Dlatego też systemowy kalendarz grupowy oraz dziennik zadań są tak przydatnymi funkcjami dla branży hotelarskiej. Manager jest w stanie kontrolować prace wykonywane przez podległy mu zespół i przydzielać zadania w oparciu o narzędzie delegowania.
CRM7 to także niezawodne oprogramowanie do zarządzania zdalnego wieloma placówkami. Do dyspozycji są opcje podglądu m.in. przeprowadzanych projektów, przepływu finansów czy zasobów firmy.
Sprzedaż
Lejek sprzedaży to funkcja, która pozwala obserwować przepływ potencjalnych klientów przez etapy sprzedaży. Opcją niezwykle przydatną w branży hotelarskiej jest automatyczna rejestracja zapytań oraz (jeśli zachodzi taka potrzeba) eksport danych do innego systemu. Moduły ofertowe pozwalają na całkowitą pracę w systemie poprzez samoczynne tworzenie dokumentów.
Bardzo ważnym elementem pracy firmy jest realizacja założonych celów. Raporty sprzedażowe ukazują stosunek realizacji założonych celów do przypisanych im wartości. Dzięki temu mamy jasny obraz rzeczywistego stanu przedsiębiorstwa oraz możliwość dokładnego planowania kolejnych etapów rozwoju.
Workflow
CRM7 automatyzuje działania, poprawiając tym samym ich efektywność. Jeżeli przyjmie się jednorazowo standardy obsługi klienta w formie Workflow, niezależnie od rotacji pracowniczej, każdy zdoła w szybkim tempie nauczyć się samodzielnego posługiwania systemem.