CRM dla branży kurierskiej
Firmy kurierskie obsługują dziennie setki tysięcy klientów. Zarządzanie dużą flotą pojazdów oraz placówkami położonymi w różnych regionach geograficznych wymaga niezawodnego systemu, łączącego wiele procesów.
Zarządzanie flotą i komunikacja
Spójna baza danych z natychmiastowym dostępem - niezależnie od położenia placówek - może okazać się przełomowym rozwiązaniem dla firm mających wiele oddziałów. Zarządzenie zarówno placówkami, jak i flotą kurierską, z poziomu jednego oprogramowania pomaga nie tylko w komunikacji, ale pozwala także na redukcję kosztów. Jakość obsługi klienta wzrasta, dzięki współdzieleniu danych z bazy. Zapisane rekordy z informacjami są widoczne dla wszystkich uprawnionych użytkowników. Usprawnia to przekazywanie informacji oraz pracę wszystkich działów. Interaktywny dziennik zadań będzie przypominał o ważnych terminach, wysyłając wiadomość na skrzynkę mailową pracownika. Natomiast moduł delegacji umożliwia zdalne przydzielania zadań.
Obieg dokumentacji
Dokumentację firmową, np. listy przewozowe, można tworzyć z poziomu jednego systemu i przeglądarki internetowej, co automatyzuje wiele działań z tym związanych. Przede wszystkim, dzięki spójności z systemem księgowo-finansowym, istnieje możliwość generowania faktur, ich wysyłki i monitorowania statusu. Ponadto można tworzyć szablony ofert i cenników oraz wysłać je do klienta w formie elektronicznej. Moduł dokumentacji odpowiada także za kontrolowany obieg dokumentacji wewnątrz firmy.
Nowoczesny marketing
Proces wysyłki korespondencji seryjnej pozwala na opracowywanie różnych form wiadomości takich, jak np. newsletter. W panelu znajduje się przejrzysty i intuicyjny edytor tekstowy, w którym można wprowadzać treści w dowolnym formacie. Dzięki możliwości tworzenia grup odbiorców, możliwy jest marketing docelowy. Zwiększa to szanse na dotarcie do konkretnych grup odbiorców i zdobycie potencjalnego klienta. W segmencie marketingowym można zarówno wysyłać korespondencję, jak i ją tworzyć oraz zapisywać szablony projektów.
Kontrola sprzedaży
Funkcja optymalizacji wydatków pozwala na ustalanie przejrzystej mapy tras oraz najlepszej strategii sprzedażowej. Dzięki możliwości generowania raportów z określonych zestawów danych, możemy otrzymać wykresy graficzne lub zestawienie wyników w tabeli. Raporty przedstawione w postaci lejka sprzedażowego pokazują zarówno ogólne dane, jak i zestawienie konkretnych, głębokich analiz. Jeden z segmentów systemu CRM7 odpowiada za analizę przepływu klientów przez poszczególne fazy sprzedażowe. Kolejna z opcji daje możliwość koordynowania prac nad trwającymi projektami oraz ocenę ich rentowności. Wygenerowane informacje mogą służyć także do oszacowania przyszłych obrotów spółki kurierskiej.
Zobacz również:
- Film - wdrożenie CRM7 we Fracht FWO Polska
- Konfigurator CRM - wybierz funkcjonalności CRM7 dla Twojej firmy!
- Video-relację z wdrożenia CRM7 w Grupie Raben
- CRM7 w Grupie Raben wśród "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012 w kategorii CRM
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2007 w kategorii CRM
- Opisy wdrożeń CRM7 w innych branżach
- Listy referencyjne dla more7