CRM dla branży rolniczej
Rolnictwo intensywne, które stosuje wysoko rozwinięte maszyny, techniki uprawy i hodowli, potrzebuje równie wydajnego systemu zarządzania relacjami z klientami. Wdrożenie oprogramowania klasy CRM pozwoli na bardziej efektywną pracę przedsiębiorstwa oraz osiągnięcie lepszych wyników sprzedażowych.
System CRM7 umożliwia pełną integrację z formularzami online oraz pocztą elektroniczną.
Pełne zarządzanie
Finanse
Dedykowany CRM7 dla branży rolniczej jest w pełni integralny z systemami finansowo-księgowymi. Dzięki takiej współpracy systemów jest możliwość zarządzania przepływem finansów i procesami sprzedażowymi. Dodatkowa funkcja, jaką jest Home Banking będzie gromadzić wszelkie dane na temat rozliczeń z kontrahentami.
Projekty i zamówienia
Szczególnie ważnym zagadnieniem dla firm jest sprawne zarządzanie projektami i kontrola zamówień. System daje możliwość koordynacji pracy nad projektami, a także ocenę rentowności przedsięwzięcia poprzez system raportowy. Parametry powiadomień będą informowały o pojawiających się zamówieniach oraz etapie ich realizacji.
Komunikacja i marketing
Współdzielenie danych automatyzuje działania, poprawiając komunikację w firmie. Funkcja segregacji klientów uporządkuje kontakty według wewnętrznych ustaleń. W przypadku korespondencji seryjnej, moduł ten pozwoli na lepsze dopasowanie oferty do odbiorców. Konwerter formularzy na dowolny format wiadomości oraz integracja z pocztą elektroniczną udoskonali przesyłanie zamówień grupom docelowym.
Serwis i dokumentacja
Moduł serwisu to koordynowanie pracy zespołu serwisowego, a także pełna obsługa postępowania reklamacyjnego. Powiązanie z zarządzaniem zamówieniami pozwala na kontrolę wydawanych części serwisowych z magazynu, a także ich rezerwację. System CRM7 oferuje korzystne rozwiązanie poprzez funkcje zarządzania reklamacjami, nadzoru serwisantów, a także generowanie i rozliczanie dokumentacji usługowej.