CRM dla branży sanitarnej
Dopasowana oferta oraz wysokiej jakości obsługa klienta zapewniają firmie silną pozycję na rynku oraz wiarygodność. Dedykowany system CRM7 dla branży sanitarnej wspiera kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem, a także pozwala na monitorowanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.
Kreator raportów i monitor sprzedaży
CRM7 daje możliwość generowania wielostopniowych analiz, a także warunkowanych raportów z indywidualnie wybranego zakresu danych. Pozwala to na dokładne badanie przeprowadzonych akcji sprzedażowych oraz kontrolowanie funkcjonowania firmy. Kreowane raporty są wielopoziomowe, dzięki czemu można dotrzeć od ogólnych danych do bardzo złożonych wyników. Opcja sortowania pomaga dowolnie określać kolejność wyświetlania wyników, a także formę, za pomocą której dane są przedstawiane (tabela, diagram słupkowy itp.). Dostępna jest również funkcjonalność, która pomaga prognozować spodziewane obroty firmy i planować jej przyszłą strategię.
Zarządzanie kadrami
Każdy z użytkowników systemu ma wbudowany panel startowy z dziennikiem zadań. Ma on formę tabeli, gdzie są zapisywane wszelkie informacje na temat zleconych zadań wraz ze statusem ich wykonania. Ponadto istnieje możliwość wprowadzania informacji na temat np. planowanych spotkań. Panel alarmów informuje drogą e-mail o nadchodzących terminach, dzięki czemu łatwiej uniknąć przeoczenia zadania. System CRM7 wspiera również zarządzanie rekrutacjami poprzez zapisywanie informacji na temat kandydatów i rejestrowanie spływających aplikacji. Z poziomu konta administratora można także koordynować szkoleniami i nawiązywać współpracę z pracownikami zdalnymi.
Korespondencja seryjna
Moduł akcji marketingowych może służyć jako narzędzie do wysyłki korespondencji seryjnej lub ankiet. Kreator pozwala na tworzenie i wysyłkę szablonów wiadomości lub korzystanie z gotowych wzorów. Ponadto wygodny edytor tekstowy daje możliwość generowania wiadomości w różnych formatach, co usprawnia pracę np. przy wysyłce wiadomości typu newsletter. Dodatkowy system raportowy gromadzi informacje na temat przeprowadzonej akcji i automatycznie odświeża dane w czasie rzeczywistym. Wgląd w dane informujące o odbiorze (lub nieodebraniu) wiadomości przez potencjalnych klientów pozwala na miarodajną ocenę kampanii marketingowej.
Zarządzanie informacją
Dzięki współdzieleniu przez uprawnionych użytkowników danych z bazy, komunikacja między działami firmy ulega znacznej poprawie. Natychmiastowy dostęp do zapisanych rekordów z danymi wspiera jakość obsługi klienta oraz przyspiesza procesy z tym związane. Zapisane dane można segregować i zapisywać jako grupy, poprawiając tym samym widoczność poszczególnych segmentów danych.
Podstawowe informacje
- Konfigurator CRM - wybierz funkcjonalności CRM7 dla Twojej firmy!
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012 w kategorii CRM
- CRM7 w Grupie Raben wśród "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
- Video-relację z nagrodzonego wdrożenia CRM7 w Grupie Raben
- Listy referencyjne more7