CRM dla branży technologicznej
Stały rozwój firm branży technologicznej oraz wdrażanie nowych produktów w dużej mierze zależy od obranej strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Samo zatrudnienie najlepszych inżynierów oraz wspieranie się wysokiej jakości marketingiem nie da gwarancji sukcesu. W koordynowaniu pracy i kontroli finansowej spółki pomoże skorzystanie z CRM7 - zaawansowanego produktu technlogicznego, również z branży IT.
4 x Zarządzanie:
Dokumentacja
Do wprowadzonej do systemu dokumentacji dostęp mają tylko uprawnieni użytkownicy. Dokumentację można grupować, co podnosi komfort pracy i ułatwia odnalezienie plików. Dzięki narzędziu, jakim jest moduł generatora, można bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej wygenerować dokument taki, jak faktura, szablon umowy czy oferty. Współdzielenie danych pozwala uprawnionym pracownikom automatycznie stworzyć szablon, zapisać go lub przesłać bezpośrednio do klienta. Tego typu rozwiązanie wspiera komunikację zarówno pomiędzy działami przedsiębiorstwa, jak i w kontakcie z klientami.
Finanse
Za pomocą systemu CRM7 dokonywana jest kontrola finansów firmy - umożliwia ją połączenie kilku modułów. Przede wszystkim jeden z segmentów daje możliwość analizowania sprzedaży oraz zsumowania liczby klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Pozwala to na przeprowadzanie głębokich analiz pod kątem przyszłych obrotów przedsiębiorstwa. Niezastąpionym elementem systemu są wielopoziomowe raporty, które przedstawiają złożone dane w postaci lejka sprzedażowego. Uzyskane informacje prezentowane są w postaci przejrzystych i czytelnych diagramów. Jedną z dwój opcji dodatkowych jest Home Banking – moduł gromadzący informacje na temat płatności i rozliczeń. Drugim rozwiązaniem jest moduł windykacyjny, który odpowiada za zaległe płatności i wspomaga proces odzyskiwania ich.
Produkt
Zarządzanie produktem w ramach systemu CRM7 następuje dzięki wsparciu integracji z oprogramowaniem magazynowym. Zarówno produkty, jak i oferowane usługi można wprowadzać do bazy danych. Segmentacja pozwala na porządkowanie rekordów i pozostałych informacji. Dane techniczne, dokumentację oraz notatki można wprowadzać w przypisach do każdego produktu. Zaawansowany moduł produktów pozwala na generowanie oferty wzbogaconej o produkty zapisane w bazie danych. Dodatkowo, uprawnieni użytkownicy mają dostęp do podglądu stanu magazynowego oraz rezerwacji poszczególnych narzędzi/produktów.
Kadry
Wykwalifikowana kadra jest niezbędna, by przedsiębiorstwo rozwijało swoje produkty i usługi. System CRM7 daje możliwość zarządzania zasobami ludzkimi z poziomu przeglądarki internetowej. Moduł jest szczególnie przydatny podczas rekrutacji pracowników, a także delegacji personelu na szkolenia. Napływające aplikacje będą archiwizowane razem z kluczowymi informacjami o kandydatach na stanowisko. Segmentacja zgłoszeń usprawni przepływ danych i uporządkuje je według przyjętych założeń.
Zobacz również:
- Konfigurator CRM - wybierz funkcjonalności CRM7 dla Twojej firmy!
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012 w kategorii CRM
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2007 w kategorii CRM
- Video-relację z nagrodzonego wdrożenia CRM7 w Grupie Raben
- CRM7 w Grupie Raben wśród "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
- Listy referencyjne more7