CRM dla Call Center

Obsługa masowych kontaktów z klientami wymaga współpracy wielu systemów informatycznych. Dzięki pełnej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, CRM7 jest idealnym narzędziem do zwiększenia wydajności Call Center.
System CRM7 podlega pełnej integracji z centralami telefonicznymi firmy Slican.
Lepsza komunikacja
W Call Center codziennie przetwarzanych jest wiele danych. Dzięki systemowi CRM7 można zapisywać informacje w bazie danych i bezpiecznie je przechowywać. Współdzielenie danych zapewnia natychmiastowy dostęp do zapisanych informacji każdemu uprawionemu pracownikowi. Automatyczny generator ofert i formularzy pozwala na tworzenie szablonów dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej. Dodatkowy moduł odpowiada za kontrolowany przepływ dokumentów wewnątrz firmy, co wspiera dobrą komunikację.
Pełna integracja
CRM7 integruje się z zewnętrznym oprogramowaniem, dzięki czemu jest bardziej funkcjonalny. Moduł CallCenter7 współpracuje z centralą telefoniczną, umożliwiając obsługę połączeń i wspomaga zapisywanie informacji w systemie. Współpraca z pocztą mailową oraz urządzeniami takimi, jak fax automatyzuje wysyłanie wiadomości w różnych formatach. Ponadto system łączy się ze stroną www, co pozwala na migrację danych pomiędzy CRM7 a serwerem www. Integracja z oprogramowaniem fakturowo-finansowym pomaga sprawować nadzór nad sytuacją finansową firmy poprzez monitorowanie terminowości regulowania zobowiązań finansowych oraz generowanie dokumentacji z tym związanej.
Nowoczesny marketing
Korespondencja seryjna systemu CRM7 została dostosowana tak, aby odpowiadać na potrzeby marketingu docelowego. Poprzez możliwość tworzenia docelowych grup w bazie danych wysyłka wiadomości trafia bezpośrednio do odbiorców zainteresowanych tematem. W ten sposób eliminowane są błędne adresy wysłanych informacji, a zwiększona zostaje skuteczność i efektywność e-mail marketingu. Prosty i intuicyjny edytor tekstowy jest przystosowany do różnego rodzaju wiadomości i dodawanych załączników, a wspomniana wcześniej integracja z różnymi urządzeniami pozwala na konwertowanie plików na różnorodne formaty, np. sms.
CRM dla branży finansowej
CRM dla telekomunikacji
Ankiety są prostym i skutecznym rozwiązaniem dla firm dbających o jakość obsługi klienta. W CRM7 możesz przygotować profesjonalne materiały określające satysfakcję klientów czy przewidywany popyt na nowy produkt.
CRM dla telekomunikacji
Możesz wykorzystać CRM7 do automatycznego przydzielania zadań pracownikom, zgodnie z obowiązującym schematem biznesowym. Rezultat: precyzja w definiowaniu obowiązków, terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację.
CRM dla telekomunikacji
CRM7 zapewnia szybki dostęp do wszystkich zebranych danych powiązanych z rekordami w systemie, w tym podglądu firmy, kluczowych danych o sprzedaży, dokumentów i osób kontaktowych.
CRM dla telekomunikacji
Raporty sprzedażowe pokazują m.in. liczbę kontraktów/ofert na każdym z etapów procesu sprzedaży. Są to jednocześnie prezentacje wartości (potencjału) wszystkich ofert za pomocą danych liczbowych z podziałem na poszczególne etapy.
CRM dla telekomunikacji
Z CRM7 możesz zapewnić sobie stały nadzór nad egzekwowaniem zaległych płatności od kontrahentów. Wówczas będziesz mieć pewność, że masz pełną kontrolę nad finansami Twojego przedsiębiorstwa.