CRM dla energetyki
Podnoszenie efektywności firmy energetycznej może być wspierane poprzez strategię informatyzacji. Krok w nowoczesne zarządzanie, opierające się na systemach dostarczanych przez branżę IT pomaga dostosować spółkę do konkurencji rynkowej.
Zastosowanie systemu CRM7
Modelowanie procesów biznesowych
Dedykowany system CRM7 dla branży energetycznej pozwala na odpowiedzialne zarządzanie projektami prowadzonymi w firmie. Dzięki analitycznym wykresom można ocenić rentowność koncepcji oraz kontrolować jej przebieg. Wielopoziomowy system raportowy nakreśla zarówno ogólne dane jak i głębokie, złożone z wielu faktów, analizy. Pomiar przepływu klientów przez proces sprzedażowy daje podstawy do tworzenia przyszłych strategii. Jest to niezwykle cenna informacja przy planowaniu przyszłych projektów pod kątem opłacalności inwestycji.
Strumień danych w bazie
Tworzenie i edytowanie bazy danych w systemie zwiększa efektywność w dysponowaniu informacją o klientach. Rejestracja historii kontaktów jak i dokumentów automatyzuje pracę oraz porządkuje informacje dzięki funkcji segmentacji. Dane z bazy są współdzielone dla wszystkich użytkowników mających uprawnienia, co pozwala na bardziej wydolną komunikację, ale z zachowaniem bezpieczeństwa udostępnionych materiałów.
Zarządzanie rozliczeniami
Ewidencja środków finansowych i zobowiązań jest wspierana mechanizmem komunikatów mailowych. Dwie funkcje odpowiadają za rejestrację wpłat od kontrahentów oraz monitoring windykacyjny. Dzięki pełnej integracji pełnej integracji z systemami księgowo-finansowymi można automatycznie wygenerować niezbędne dokumenty, jak np. faktury.
Sprzedaż usług i marketing
Jednym z wariantów systemowego wsparcia sprzedaży jest automatyczny generator ofert. Segment połączony z opcją akcji marketingowej pozwala na wysyłkę korespondencji seryjnej w róznych formatach wiadomości. CRM7 jest także integralny z centaralami telefonicznymi, co zwiększa wydajność usług Call Center. Dzięki takiemu zastosowaniu działania marketingu docelowego rozszerzają się przy jednoczesnym wzroście jakości obsługi klienta.
Zobacz również:
- Konfigurator CRM - wybierz funkcjonalności CRM7 dla Twojej firmy!
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012 w kategorii CRM
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2007 w kategorii CRM
- Video-relację z nagrodzonego wdrożenia CRM7 w Grupie Raben
- CRM7 w Grupie Raben wśród "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
- Listy referencyjne more7