CRM dla transportu publicznego
Niezawodna komunikacja jest kluczem do sukcesu w branży transportu publicznego. Zarządzanie sporym zasobem pracowników, środków transportu, a także rozkładem jazdy jest niemożliwe bez pomocy w postaci nowoczesnego oprogramowania. Dedykowany system CRM7 dla transportu zbiorowego to idealne rozwiązanie, które wspiera wszelkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie.
Łączność
Sprawna komunikacja to dziś kluczowe zagadnienie - szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, jak bardzo rozbudowana jest sieć transportu publicznego. Dzięki funkcjonalności kilku modułów, dedykowany system CRM7 ułatwia łączność. Moduły umożliwiają planowanie rozkładu oraz zarządzanie nim, a także zapis i edycję ważnych adnotacji. W przypadku nagłej awarii danego taboru można, za pomocą systemu, oddelegować w zastępstwie inny pojazd, a uszkodzoną jednostkę wysłać do serwisu. Komunikacja opiera się również na współdzieleniu danych z bazy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy użytkownik z administracyjnym dostępem, ma wgląd do potrzebnych mu danych oraz może przesyłać pliki wewnątrz systemu.
Zarządzanie
CRM7 jest oprogramowaniem, które wspomaga zarządzanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Dzięki funkcjonalności modułów można generować raporty z bardzo obszernych danych, a następnie przeprowadzać wnikliwe analizy na podstawie przejrzystych diagramów w formie lejka. W taki sposób ocenia się rentowność prowadzonych projektów i procesów sprzedażowych, sprawuje kontrolę nad działaniami marketingowymi i zdalnie koordynuje zleceniami pracowników.
Dokumentacja
Praca z systemem CRM7 jest bardzo wygodna - dzięki integracji z oprogramowaniem księgowo-finansowym można w pełni zarządzać dokumentacją. Faktury, cenniki i oferty generowane są z poziomu przeglądarki internetowej, a jedna z opcji umożliwia tworzenie, zapis oraz wysyłkę dokumentacji do klienta. Ponadto zapisywane pliki można konwertować na różnorakie rozszerzenia, dzięki czemu nie potrzebne są dodatkowe oprogramowania. Przepływ strumienia danych jest kontrolowany poprzez system zabezpieczeń oraz uprawnienia nadane użytkownikom.
Workflow
Ten moduł odpowiada zarówno za dodawanie, jak i modelowanie procesów biznesowych. Workflow pozwala na określanie procedur działania w różnych etapach postępowań. Ułatwia to zarządzanie oraz koordynację prowadzonych projektów, nawet w przypadku sporej rotacji pracowników.
Zobacz również:
- Film - wdrożenie CRM7 we Fracht FWO Polska
- Konfigurator CRM - wybierz funkcjonalności CRM7 dla Twojej firmy!
- Video-relację z wdrożenia CRM7 w Grupie Raben
- CRM7 w Grupie Raben wśród "10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce"
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2012 w kategorii CRM
- more7 "Najlepszy dostawca IT dla przemysłu 2007 w kategorii CRM
- Opisy wdrożeń CRM7 w innych branżach
- Listy referencyjne dla more7