CRM7 - najczęściej zadawane pytania
Czy moja firma potrzebuje systemu CRM7?
Najczęściej sygnał o potrzebie CRM pojawia się, gdy młoda firma rozwija się, co wiąże się z rozbudową listy kontrahentów i nowymi wyzwaniami. Wówczas konieczna jest modernizacja dotychczasowych form zarządzania. Należy prawidłowo planować i optymalizować działania, co bez systemu CRM jest pracochłonne, kosztowne i niepewne.
Dowiedz się więcejJakie korzyści może przynieść CRM7?
System CRM7 pozwala gromadzić i analizować w jednym miejscu informacje o kliencie. Może więc podpowiadać, co klient mógłby jeszcze od nas kupić. Dzięki CRM możemy wyodrębniać zarówno klientów kluczowych, jak i nieopłacalnych, identyfikując najbardziej zyskowne obszary działalności oraz te, które przynoszą straty.
Dowiedz się więcejIle kosztuje CRM7?
Cena wdrożenia ściśle zależy od preferencji Klienta. Ma on do dyspozycji kilka możliwości. Systemy CRM o standardowych funkcjonalnościach, a więc np. pozwalające kategoryzować dane, rozdzielać zadania pomiędzy kilku użytkowników i tworzyć podstawowe raporty, może kosztować kilka tysięcy złotych. Niektórym firmom to wystarcza do usprawnienia pracy.
Dowiedz się więcejCzy inwestycja w CRM7 się zwraca?
Najogólniej rzecz ujmując, inwestycja zwraca się poprzez budowanie marki w przekazach marketingowych oraz poprawę jakości długotrwałych relacji z klientem, na podstawie dotychczasowego Customer Experience. Firmy wyznające zasadę pielęgnowania raz zainicjowanego kontaktu z klientem, prosperują najlepiej.
Dowiedz się więcejDlaczego mam zdecydować się na system CRM7?
Dostępne na rynku systemy CRM, to w większości rozwiązania zbyt uniwersalne, przeznaczone dla wszystkich, nie spełniające potrzeb konkretnego Klienta. To co odróżnia system CRM7 od innych, to możliwość jego dostosowania do specyficznych potrzeb danego Klienta - jego branży i biznesu.
Dowiedz się więcejCo się stanie z moją bazą danych po wdrożeniu CRM7?
Wszystkie dane zostaną zaimportowane do systemu CRM7. Potrzeba integracji systemów informatycznych nabiera coraz większego znaczenia ze względu na coraz szerszą skalę ich stosowania w podejmowanych działaniach biznesowych. Nowoczesna i bezpieczna infrastruktura informatyczna stanowi obecnie podstawę funkcjonowania każdej firmy.
Dowiedz się więcejCzy po wdrożeniu można rozbudować system CRM7 o dodatkowe moduły?
Tak. Moduły, czyli części składowe systemu mogą zmieniać się zgodnie z Twoimi aktualnymi potrzebami. Jesteśmy w stanie je rozwinąć lub okroić o poszczególne funkcje, jeśli w toku użytkowania okaże się, że nie są konieczne.
Dowiedz się więcejCo zrobić, gdy napotkam problem w użytkowaniu CRM7?
Klientom oferujemy wsparcie powdrożeniowe. Każdy uprawniony użytkownik może skontaktować się z naszym zespołem techników rejestrując swoje pytanie lub problem na platformie Helpdesk, która stanowi kanał komunikacji między Klientem a siedzibą more7 Polska.
Dowiedz się więcejCzy współdzielenie danych jest bezpieczne?
Nieodzownym elementem systemu CRM jest współdzielenie danych z bazy. Funkcja ma za zadanie poprawić komunikację, a tym samym podnieść relacje z klientami. Pozostaje kwestia bezpieczeństwa w zakresie poufnych informacji i dostępu do nich...
Dowiedz się więcejCRM7 dla średnich i dużych firm
Watro inwestować w system informatyczny, który pozwoli na sprawne zarządzanie firmą. Kontrola nad działalnością jest tak samo ważna jak pomysł na biznes! Brak uporządkowanych danych może doprowadzić nie tylko do pogorszenia się relacji z klientami, ale także do dezintegracji pracy.
Dowiedz się więcejIle stanowisk CRM jest mi potrzebne?
Liczba użytkowników systemu CRM zależy od tego, ile działów liczy sobie firma oraz ile osób pracuje z klientami i bazą danych. W zależności od rodzaju przedsiębiorstwa, jego wielkości i zapotrzebowania, liczba stanowisk systemu CRM będzie różna.
Dowiedz się więcejWielojęzykowość systemu CRM7
System CRM7 przetłumaczony jest na 10 języków. Zespół zdecydował się na ten krok po przeprowadzeniu dokładnych analiz firm oraz kierowanych do nich zapytań. Okazuje się, iż w wielu przedsiębiorstwach komunikacja odbywa się w obcym języku ze względu na zatrudnione tam osoby lub częste kontakty z klientami zagranicznymi. Wielojęzykowość dedykowana jest także zagranicznym firmom, które posługują się naszym systemem.
Dowiedz się więcejSegmentacja klientów
Segmentacja klientów to tworzenie dowolnych grup rekordów z danymi. Funkcjonalność ta umożliwia m.in. lepsze dopasowanie oferty. Daje to podstawę do zmiany postępowania w procesie sprzedaży lub serwisie. Podział na grupy automatyzuje działania podejmowane wobec konkretnych klientów, porządkuje bazę danych oraz poprawia obsługę klienta.
Dowiedz się więcejCRM7 dla małych firm
Już nie tylko duże firmy korzystają z systemów CRM. Coraz większa liczba zapytań o oprogramowanie pochodzi od małych przedsiębiorstw. Czy istnieje CRM dla małej firmy? Jak wybrać dobre oprogramowanie? Czy posiadając mały biznes opłaca się inwestować w system? Warto, a nawet powinno się!
Dowiedz się więcej