CRM7 - najczęściej zadawane pytania
Czy inwestycja w CRM7 się zwraca?
Najogólniej rzecz ujmując, inwestycja zwraca się poprzez budowanie marki w przekazach marketingowych oraz poprawę jakości długotrwałych relacji z klientem, na podstawie dotychczasowego Customer Experience. Firmy wyznające zasadę pielęgnowania raz zainicjowanego kontaktu z klientem, prosperują najlepiej.
Bo czymże jest satysfakcja nabywcy z jednorazowego zakupu bez podtrzymywania pozytywnych relacji? Po krótkim czasie wrażenie zanika, odbiorca trafia na konkurencyjną ofertę i znika z naszego pola widzenia. Jeśli historia się powtarza – pożytkujemy zasoby i czas na identyfikację, oraz ustawiczne negocjacje jednorazowych transakcji. Nabywcy pojawiają się i znikają. Stoimy w miejscu. Zamiast tego moglibyśmy generować zyski poprzez cross- i upselling, równocześnie poszerzając listę odbiorców. I to właśnie dzięki systemowi CRM7.
Wg najnowszych badań Forrester Research, prawidłowo wdrożony i użytkowany system CRM umożliwia:
- Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów, w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji,
- Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 $, dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi, z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy,
- Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania, konsolidacji danych oraz automatyzacji raportowania