CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

CRM7 dla małych firm

Już nie tylko duże firmy korzystają z systemów CRM. Coraz większa liczba zapytań o oprogramowanie pochodzi od małych przedsiębiorstw. Czy istnieje CRM dla małej firmy? Jak wybrać dobre oprogramowanie? Czy posiadając mały biznes opłaca się inwestować w system? Warto, a nawet powinno się!

Prowadzenie małej firmy jest proste?

Z pozoru prowadzenie małego biznesu jest o wiele mniej skomplikowane niż zarządzanie dużą firmą. To błędne przekonanie, któremu brak odzwierciedlenia w  rzeczywistości.

Co się dzieje źle i jak to poprawić?

Duże przedsiębiorstwa, które mogą zaoferować konkurencyjne oferty, spychają mniejsze spółki w cień. Firma to system naczyń połączonych, który tworzą ludzie, miejsce, obowiązki, klienci oraz organizacja pracy. Potrzebne jest oprogramowanie, które pozwoli na niezawodne funkcjonowanie tej aparatury. Dlatego też warto rozważyć wdrożenie CRM.

W czym pomoże CRM małej firmie?

CRM to niezawodna pomoc dla małego przedsiębiorstwa. Niezależnie od rodzaju przedsięwzięcia, pozwala on na utrzymywanie długotrwałych i wiążących relacji z klientami. Wybrane funkcje wpierają nowoczesny marketing dając szerokie pole do działań pozyskiwania nowych odbiorców.

System klasy CRM jest także narzędziem pomocnym w zarządzaniu, gdyż dzięki systemowi raportowemu można przeprowadzać głębokie analizy sprzedażowe. Możliwy jest wgląd na proces przebiegu sprzedaży, poczynając od potencjalnego klienta, aż do momentu finalizacji transakcji. pozwala to na precyzyjne opracowanie przyszłej strategii marketingowej.

Ważnym elementem zarządzania jest organizacja czasu pracy i jej efektywność. Współdzielenie danych systemowych wspiera komunikację, a też pozwala na kontrolę wykonywanych obowiązków pracowniczych.
System pozwala na pełną administrację biurową związaną z przyjmowaniem nowych pracowników, przetwarzaniem dokumentacji oraz generowaniem potrzebnych ofert. Pełna integracja z innymi systemami wspiera komunikację elektroniczną z klientami, tworzenie formularzy i rejestrację zapytań ofertowych.

Plusy wdrożenia:

1. Nawiązywanie kontaktów handlowych;
2. Pozyskiwanie nowych klientów;
3. Marketing docelowy;
4. Kontrola finansów firmy;
5. Zwiększona sprzedaż;
6. Uporządkowana dokumentacja i dane;
7. Kontrola nad przedsiębiorstwem;
8. usprawniona komunikacja.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: