CRM7 - najczęściej zadawane pytania
CRM7 dla średnich i dużych firm
Watro inwestować w system informatyczny, który pozwoli na sprawne zarządzanie firmą. Kontrola nad działalnością jest tak samo ważna jak pomysł na biznes! Brak uporządkowanych danych może doprowadzić nie tylko do pogorszenia się relacji z klientami, ale także do dezintegracji pracy.
Pozyskanie i obsługa klienta
Moduły umożliwiające automatyczne generowanie dokumentów i wysyłkę ich do grupy odbiorców automatyzują działania. Segregacja danych pozwala na adresowanie korespondencji z ofertami do potencjalnych klientów. Zanika ryzyko słania ofert do klientów, którzy nie będą nią zainteresowani, a realizowane plany marketingowe staną się lepiej ukierunkowane.
Dzięki współdzieleniu danych i udostępnianiu najważniejszych informacji, komunikacja w firmie będzie znacznie usprawniona. Tym samym poprawi się jakość obsługi klienta, co może zaowocować długotrwałą współpracą.
Zarządzanie sprzedażą i finansami
System CRM7 wyposażony jest w moduł raportowania. Dzięki tej funkcji, można kontrolować wszelkie procesy sprzedażowe zachodzące w firmie. Podgląd na przepływ potencjalnego klienta poprzez poszczególne fazy sprzedaży pozwala na planowanie przyszłej strategii finansowej przedsiębiorstwa.
Kontrola zachodzi również w przypadku rozliczeń z kontrahentami, dzięki zastosowaniu modułów Home Banking oraz Windykacji. Pierwszy segment rejestruje wpłaty od klientów. Natomiast jeśli okres płatności mija, a rozliczenie nie następuje, opcja windykacji umożliwi nadzór nad długiem. Obie funkcjonalności wspierane są poprzez system faktur i powiadomień.
Kontrola przedsiębiorstwa
Manager zarządza wieloma pracownikami, planując im zadania. Poprzez system CRM ma on możliwość zdalnej delegacji zadań i planowania czasu pracy. Wspomaganie się opcją zarządzania projektami, może oceniać postęp prac i skuteczność koncepcji. Funkcjonalności systemu pozwolą również na koordynowanie szkoleniami, wydarzeniami, a także procesem rekrutacyjnym w firmie.