CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

Jakie korzyści może przynieść CRM7?

System CRM7 pozwala gromadzić i analizować w jednym miejscu informacje o kliencie. Może więc podpowiadać, co klient mógłby jeszcze od nas kupić. Dzięki CRM możemy wyodrębniać zarówno klientów kluczowych, jak i nieopłacalnych, identyfikując najbardziej zyskowne obszary działalności oraz te, które przynoszą straty.

Ponadto CRM7 umożliwia segmentację klientów, asortymentu, branż i regionów pod względem rentowności i obrotu – czyli kryteriów zysku i płynności- z wykorzystaniem wbudowanych narzędzi analitycznych. Klienci dzieleni są na grupy, z którymi wiązane są poszczególne oferty i sposoby postępowania, a także cele i oczekiwania. Mechanizm badań marketingowych i ankietowania pozwala na uzyskanie wiedzy dotyczącej schematów działania czy sezonowości kontaktów. To z kolei prowadzi do możliwości przewidywania zachowania się klientów w przyszłości i umożliwia przygotowanie odpowiednich scenariuszy postępowania firmy.

 Wszystkie wymienione korzyści dają w rezultacie  poprawę podstawowych wskaźników przedsiębiorstwa: wartości sprzedaży, zysku i rentowności.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: