CRM7 - najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda wdrożenie systemu CRM7?
Proces wdrożenia składa się z 4 podstawowych części: analiza potrzeb klienta, parametryzacja i dostosowanie, szkolenie i konsultacje oraz wsparcie technicznde - obsługa powdrożeniowa.
Analiza Potrzeb Klienta
Decyzja o wdrożeniu systemu klasy CRM to nie tylko decyzja o wdrożeniu oprogramowania, to także decyzja o zmianie sposobu dotychczasowego myślenia. Samo oprogramowanie nie rozwiąże problemów Klienta, konieczne jest rozpoznanie i zdefiniowanie procesów biznesowych oraz wskazanie sposobów ich realizacji. Zajmuje się tym zespół naszych analityków d/s budowy strategii CRM.
Podsumowaniem fazy analizy jest Dokument Specyfikacji Wymagań który określa:
- Pełną funkcjonalność systemu,
- Zakres możliwej integracji z innymi systemami klienta (np. Finansowo-Księgowym),
- Opis platform sprzętowych niezbędnych do realizacji i działania systemu,
- Harmonogram wdrożenia,
- Całkowite koszty związane z wdrożeniem systemu.
Parametryzacja i Dostosowanie
W oparciu o Dokument Specyfikacji Wymagań i wykorzystując istniejące już moduły funkcjonalne systemu CRM7, rozpoczyna się faza Parametryzacji i Dostosowania. Powołany zostaje zespół projektowy, na czele którego staje Kierownik Projektu. Odpowiednie moduły są ze sobą integrowane lub tworzone od podstaw, tak aby w efekcie otrzymać założoną wspólnie z Klientem funkcjonalność.
Szkolenie i Konsultacje
Cykl szkoleń, oprócz prezentacji pełnego zakresu funkcjonalnego systemu ma na celu przede wszystkim pokazanie sposobów korzystania z systemu CRM7. Nasi konsultanci w oparciu o posiadane doświadczenie, dostarczają praktycznej wiedzy i przykładów pozwalających wykorzystać system CRM7 do zdobycia przewagi na rynku.
Wsparcie Techniczne - Usługi Powdrożeniowe
Wdrożenie systemu CRM7 nie kończy współpracy nawiązanej z Klientem. Wciąż staramy się rozwijać nasz system, poprawiać jego wydajność i funkcjonalność, jak również natychmiast reagować na zmiany zachodzące w środowisku jego pracy. W każdym momencie jesteśmy w stanie rozbudować system o nowe udogodnienia, wynikające z potrzeb naszego Klienta.