CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

CRM7 - najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda wdrożenie systemu CRM7?

Proces wdrożenia składa się z 4 podstawowych części: analiza potrzeb klienta, parametryzacja i dostosowanie, szkolenie i konsultacje oraz wsparcie technicznde - obsługa powdrożeniowa.

Analiza Potrzeb Klienta

 

Decyzja o wdrożeniu systemu klasy CRM to nie tylko decyzja o wdrożeniu oprogramowania, to także decyzja o zmianie sposobu dotychczasowego myślenia. Samo oprogramowanie nie rozwiąże problemów Klienta, konieczne jest rozpoznanie i zdefiniowanie procesów biznesowych oraz wskazanie sposobów ich realizacji. Zajmuje się tym zespół naszych analityków d/s budowy strategii CRM.

 

Podsumowaniem fazy analizy jest Dokument Specyfikacji Wymagań który określa:

 

  • Pełną funkcjonalność systemu,
  • Zakres możliwej integracji z innymi systemami klienta (np. Finansowo-Księgowym),
  • Opis platform sprzętowych niezbędnych do realizacji i działania systemu,
  • Harmonogram wdrożenia,
  • Całkowite koszty związane z wdrożeniem systemu.

 

Parametryzacja i Dostosowanie

 

W oparciu o Dokument Specyfikacji Wymagań i wykorzystując istniejące już moduły funkcjonalne systemu CRM7, rozpoczyna się faza Parametryzacji i Dostosowania. Powołany zostaje zespół projektowy, na czele którego staje Kierownik Projektu. Odpowiednie moduły są ze sobą integrowane lub tworzone od podstaw, tak aby w efekcie otrzymać założoną wspólnie z Klientem funkcjonalność.

 

Szkolenie i Konsultacje

 

Cykl szkoleń, oprócz prezentacji pełnego zakresu funkcjonalnego systemu ma na celu przede wszystkim pokazanie sposobów korzystania z systemu CRM7. Nasi konsultanci w oparciu o posiadane doświadczenie, dostarczają praktycznej wiedzy i przykładów pozwalających wykorzystać system CRM7 do zdobycia przewagi na rynku.

 

Wsparcie Techniczne - Usługi Powdrożeniowe

 

Wdrożenie systemu CRM7 nie kończy współpracy nawiązanej z Klientem. Wciąż staramy się rozwijać nasz system, poprawiać jego wydajność i funkcjonalność, jak również natychmiast reagować na zmiany zachodzące w środowisku jego pracy. W każdym momencie jesteśmy w stanie rozbudować system o nowe udogodnienia, wynikające z potrzeb naszego Klienta.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: