Filmy instruktażowe - jak korzystać z CRM7?
Obsługa Procesu Sprzedaży
Wyjaśniamy krok po kroku, w jaki sposób stworzyć ścieżkę postępowania w procesie sprzedaży, w tym wygenerować ofertę handlową. Przekonaj się, że z CRM7 możesz zarządzać sprzedażą efektywniej niż dotychczas!
Modelowanie procesów w systemie CRM7 pozwala na definicję schematów procesów, które składają się z zadań przydzielonych do wybranych opiekunów. Dzięki elastycznemu zarządzaniu istnieje możliwość wyznaczenia schematów postępowań, odzwierciedlających procesy biznesowe zachodzące w firmie.
Realizacja zadania powoduje zaplanowanie kolejnego zdarzenia według zdefiniowanego diagramu postępowania (procesu).
Wykorzystana technologia pozwala na graficzną prezentację procesu wraz z informacją na jakim obecnie znajduje się etapie. Dodatkowo osoby realizujące i nadzorujące mają pełen dostęp do informacji na temat powstałych opóźnień. Tym samym praca zespołu przebiega szybciej i sprawniej, bez zbędnych opóźnień.
Realizację kolejnych etapów procesu można uzależnić od wielu czynników, np. akceptacji wykonania zadania przez przełożonego, konieczności dołączenia dokumentacji w formie elektronicznej czy wprowadzenia informacji o produkcie.
W celu uporządkowania pracy, procesy są podzielone na otwarte i zamknięte, a uzyskana w ten sposób przejrzystość pozwala na ustalenie zadań, jakie są obecnie realizowane w odniesieniu do klienta. Jasna i klarowna informacja ułatwia podjęcie odpowiednich decyzji w ramach współpracy z klientem, a standaryzacja zgromadzonych informacji umożliwia szybkie generowanie przekrojowych raportów.