Marketing
Problem marketingowy polega na skierowaniu akcji do niewłaściwego odbiorcy lub złe przeprowadzenie kampanii. Wszelkie błędy należy poddać analizie, by wprowadzić zmiany. W tym celu warto nie tylko zaufać wyspecjalizowanym firmom, zajmującym się marketingiem, ale także bardziej nowoczesnym rozwiązaniom, jak na przykład system CRM.
CRM7 jest idealnym narzędziem do przeprowadzania i kontrolowania działań marketingowych. Przede wszystkim mamy do dyspozycji korespondencję seryjną, którą można wysłać do wybranej grupy docelowej. Dzięki specjalnym funkcjom jest możliwość planowania koncepcji i jej przeprowadzenia. Monitorowanie przebiegu akcji następuje m.in. poprzez raportowanie. Ponadto jest dostępna opcja tworzenia szablonu e-mail lub korzystania z gotowego projektu.
System CRM to rewelacyjny sposób na planowanie kampanii e-mail marketingowych, ich przeprowadzenie oraz kontrolę. Diagramy raportowe i wykresy są automatycznie generowane, co daje możliwość głębokiej analizy jakości akcji.