CRM7
Kreator Raportów - generowanie indywiualnych raportów
Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać obsługę działań analitycznych. Proste raporty, dostarczające informacji o sumie wykonanych zadań czy ilości klientów znajdujących się na danym etapie obsługi sprzedaży, znakomicie wypełniają potrzeby użytkowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z Klientem.
w Automatyczne uruchamianie edytora tekstu lub arkusza kalkulacyjnego po wybraniu
szablonu pliku
Wersjonowanie ofert i dokumentów
Krok I : Wprowadzenie warunkówWarunki raportu umożliwiają wprowadzenie ograniczeń do zestawów danych, które posłużą do raportowania, z podziałem na dwie grupy warunków: „i" oraz „lub". Utworzone w ten sposób warunki można dowolnie ustawiać w drzewku, co ma wpływ na kolejność wyświetlania danych. |
Krok II : Edycja raportuPanel administracyjny kreatora pozwala przy pomocy mechanizmu drag&drop ("przeciągnij i upuść") tworzyć raporty lub modyfikować ich ustawienia. Użytkownik może określać jakie źródła danych będą wykorzystane, z uwzględnieniem hierarchicznych powiązań pomiędzy nimi wraz z atrybutami. Dodatkowym rozwinięciem tej części panelu jest opcja powiązania tworzonego raportu z innymi, już istniejącymi. |
Krok III : Sortowanie wynikówOstatnim elementem, który można zmieniać w panelu administracyjnym, jest sortowanie wyników, co pozwala określić kolejność prezentacji danych. |
Krok IV : Gotowy raportGdy raport jest gotowy, istnieje możliwość określenia dalszych działań w stosunku do firm znajdujących się w zestawieniu. Może to być np. uruchomienie nowych procesów sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych, za pośrednictwem automatycznego rozdzielenia zadań pomiędzy pracowników. |