CRM7
Współpraca z pakietami Office - automatyczne generowanie dokumentów
Program OfficeLauncher7 służy do edycji ofert w systemie CRM7 z poziomu przeglądarki internetowej oraz przesyłania wyedytowanych dokumentów do CRM7 w celu konwersji do formatu PDF. CRM7 współpracuje z pakietami biurowymi MS Office oraz OpenOffice.
w Automatyczne uruchamianie edytora tekstu lub arkusza kalkulacyjnego po wybraniu
szablonu pliku
Wersjonowanie ofert i dokumentów
Krok I : Instalacja Office LauncherOffice Launcher to zewnętrzna aplikacja, która wymaga jednorazowej instalacji na komputerze uzytkownika systemu CRM7. Dzięki niej będzie możliwe generowanie ofert. |
Krok II : Wypełnienie potrzebyWypełnienie tzw. "Potrzeby", czyli formularza zapotrzebowania na dany produkt lub usługę to etap, który podsumowuje otrzymane zapytania ofertowe. W praktyce wygląda to następująco: firma otrzymuje zapytanie od potencjalnego klienta, np. w formie uzupełnionego formularza na swojej stronie internetowej. Jeśli CRM7 jest zintegrowany z formularzami na www, system automatycznie wypełni potrzebę na podstawie uzupełnionych przez klienta danych w zapytaniu.
Potrzebę w systemie CRM7 można również wypełnić ręcznie, jeśli zapytanie spłynęło np. drogą telefoniczną. Potrzeba mówi o tym, czego potrzebuje klient i na tej postawie jest możliwe wystawianie ofert handlowych.
Ofertowanie w CRM7 wymaga jednorazowego wprowadzenia do systemu szablonu oferty, który zawiera niezmienne elementy graficzne i tzw. tagi, służące do wypełniania szablonu zmiennymi danymi, np. adresem lub telefonem odbiorcy dokumentu. |
Krok III : Edycja dokumentu w OfficeGenerowanie ofert w CRM7 polega na automatycznym uruchamianiu edytora tekstu lub arkusza kalkulacyjnego po wybraniu szablonu pliku do uzupełnienia. Tagi, które zostały zawarte w szablonie, są uzupełniane o uprzednio wprowadzone dane dotyczące odbiorcy dokumentu. Tagiem może być imię i nazwisko, data, zwrot grzecznościowy itp. Wystawianie ofert ułatwia także wersjonowanie dokumentów, dzięki czemu użytkownik w przypadku nieoczekiwanego błędu nie utraci efektów swojej pracy. |
Krok IV : Gotowy dokumentGdy dokument jest gotowy, Office Launcher eksportuje go w formacie PDF do systemu CRM7. Tak przygotowany materiał gwarantuje profesjonalny wygląd i spójność z pozostałymi dokumentami firmowymi. Kolejnym krokiem może być wysyłka przygotowanego pisma, również przy użyciu systemu CRM7. |