Referencje
Fracht FWO Polska
Fracht FWO Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy Fracht – globalnej sieci ponad 70 firm logistycznych i spedycyjnych, których właścicielem jest Fracht AG, szwajcarska, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei. Spółka na rynku polskim obecna jest od 2006 roku i posiada oddziały w pięciu miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław).

Stały rozwój firmy, baczne śledzenie trendów rynkowych oraz dążenie do zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów, postawiły nas przed koniecznością wyboru zintegrowanego systemu informatycznego, wspomagającego podstawowe, a zarazem kluczowe procesy związane z działalnością handlową w branży spedycyjnej.
Wiele użytecznych opcji oprogramowania pozwala nam znacznie usprawnić wykonywanie powtarzalnych, a zarazem kluczowych czynności, służących wypracowaniu konkurencyjnej pozycji wśród firm z branży spedycyjnej. Możemy na bieżąco, w szczegółowym zakresie, kontrolować działalność naszej firmy.Oferta, która w toku analizy okazała się najlepsza, została przedstawiona przez firmę more7 Polska Sp. z o. o. Na wybór systemu decydujący wpływ miał bogaty zestaw funkcjonalności oraz elastyczność w zakresie konfiguracji.
Od pracowników firmy more7 Polska otrzymaliśmy pełne wsparcie przy realizacji tego przedsięwzięcia. Mogliśmy liczyć na ich doświadczenie w zakresie sporządzenia profesjonalnej analizy wymagań i wybrania korzystnego dla nas sposobu przeprowadzenia wszystkich prac przystosowujących system do naszych potrzeb.
System CRM7 w znacznym stopniu ułatwia nam prowadzenie sprawnej obsługi szerokiego grona naszych klientów. Każdego dnia realizujemy dużą liczbę kontaktów i transakcji handlowych, co w dużym stopniu ułatwia nam wdrożone narzędzie.
System CRM7 polecamy zwłaszcza tym firmom, które wskutek szybkiego rozwoju dostrzegają potrzebę wdrożenia narzędzia informatycznego umożliwiającego kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie oraz zwiększenie efektywności i jakości obsługi klientów.