Program szkolenia "CRM w praktyce"
Spotkanie jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie systemami CRM na polskim rynku. Chcemy wyjaśnić wszelkie „za” i „przeciw” filozofii CRM oraz – zgodnie z hasłem spotkania – pokazać, jak w praktyce wygląda wdrażanie i użytkowanie systemów CRM. Głównym elementem szkolenia jest panel dyskusyjny, podczas którego każdy będzie mógł zadać nurtujące go pytania i oczekiwać merytorycznej odpowiedzi.
W programie między innymi:
Wprowadzenie do świata systemów CRM
- Zasadność wdrożenia systemu CRM
- Jak przygotować się do wdrożenia CRM?
- Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Najczęściej spotykane błędy przy wdrażaniu systemu CRM
- Etapy wdrożenia systemu CRM
- Udział w programch unijnych, umożliwiających sfinansowanie wdrożenia
- Co się dzieje po wdrożeniu CRM? - działania dostawcy systemu i rozliczanie dotacji
Funkcjonalności systemu CRM7 – obszar operacyjny
- Sprzedaż
- Workflow
- Marketing
- Praca grupowa
- Wiedza o klientach
- Obsługa po sprzedaży
- Projekty
Funkcjonalności systemu CRM7 – obszar analityczny
- Raportowanie (finansowe, sprzedażowe,marketingowe,klientów)
Przerwa kawowa
Panel dyskusyjny
Koszt szkolenia: 900,00 PLN/os.
Kolejne zgłoszenia z tej samej firmy - rabat 50%!