Dotychczasowe szkolenia CRM
Szkolenie "CRM w praktyce" Poznań 28.11
Jak wdrożyć system CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Jakie są obowiązki dostawcy i zamawiającego? Dlaczego wdrożenia upadają? Na te i inne pytania można było uzyskać odpowiedź podczas spotkania biznesowego pod hasłem „CRM w praktyce”, które odbyło się w środę 28.11 w Poznaniu. Wydarzenie było drugim z serii merytorycznych spotkań, które postanowiliśmy kontynuować po sukcesie warszawskiego "CRM w praktyce" we wrześniu.
Jak wdrożyć system CRM, aby inwestycja zwróciła się z nawiązką? Obowiązki dostawcy i zamawiającego, przyczyny porażek wdrożeń - te i inne tematy były przedmiotem śniadania biznesowego "CRM w praktyce".
Spotkanie było odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie systemami CRM na polskim rynku. Śniadanie biznesowe, na które zaprosiliśmy przedstawicieli firm zainteresowanych tematyką oraz wdrożeniami systemów CRM, nie miało charakteru komercyjnego - w swobodnej oprawie wyjaśniliśmy wszelkie „za” i „przeciw” filozofii CRM oraz – zgodnie z hasłem spotkania – omówiliśmy, jak w praktyce wygląda wdrażanie i użytkownie systemów CRM. Przebieg wydarzenia zależał w dużej mierze od uczestników – poza zaplanowanymi przez nas elementami teoretycznymi i praktycznymi, każdy mógł zadać nurtujące go pytania i oczekiwać merytorycznej odpowiedzi.
Wszyscy uczestnicy uzyskali bezpłatny dostęp do systemu CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników oraz darmową analizę przedwdrożeniową w przypadku zakupu systemu.