Dotychczasowe szkolenia CRM
Szkolenie "CRM w praktyce", Warszawa 12.09.2012 r.
W dniu 12 września 2012 roku w Warszawie odbyło się szkolenie „Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce”. Celem wydarzenia zorganizowanego przez more7 Polska Sp. z o.o. było przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz ich możliwości funkcjonalnych.
Spotkanie adresowane było do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Spotkanie było doskonałą okazją do udziału w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego eksperta, reprezentującego more7 Polska. Program poświęcono przede wszystkim przedstawieniu zasadności wdrożenia systemu CRM w firmie oraz prawidłowemu przebiegowi implementacji. Organizowane przez more7 wydarzenie ma uczyć profesjonalnego podejścia do wsparcia biznesu przez system do zarządzania relacjami z klientem, pokazać jak efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać klientów, kontrolować poziom satysfakcji oraz budować pozytywne relacje, których efektem będzie długofalowa współpraca.
Wszystkim uczestnikom szkolenia zapewniamy udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest tablet, natomiast wszystkie firmy biorące udział w spotkaniu otrzymają bezpłatny dostęp do CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników.