CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Dotychczasowe szkolenia CRM

Szkolenie "CRM w praktyce", Warszawa 12.09.2012 r.

W dniu 12 września 2012 roku w Warszawie odbyło się szkolenie „Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce”. Celem wydarzenia zorganizowanego przez more7 Polska Sp. z o.o. było przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz ich możliwości funkcjonalnych.

Spotkanie adresowane było do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Spotkanie było doskonałą okazją do udziału w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego eksperta, reprezentującego more7 Polska. Program poświęcono przede wszystkim przedstawieniu zasadności wdrożenia systemu CRM w firmie oraz prawidłowemu przebiegowi implementacji. Organizowane przez more7 wydarzenie ma uczyć profesjonalnego podejścia do wsparcia biznesu przez system do zarządzania relacjami z klientem, pokazać jak efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać klientów, kontrolować poziom satysfakcji oraz budować pozytywne relacje, których efektem będzie długofalowa współpraca.


Wszystkim uczestnikom szkolenia zapewniamy udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest tablet, natomiast wszystkie firmy biorące udział w spotkaniu otrzymają bezpłatny dostęp do CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników.

Galeria

Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.

Na potrzeby szkolenia zebraliśmy całość wiedzy dotyczącej systemów oraz filozofii CRM i profesjonalnie ją zaprezentowaliśmy

Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.

Specjalistyczny materiał staraliśmy się przedstawić w jak najbardziej przejrzystej formie.

Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.

Krok po kroku przechodziliśmy wspólnie z uczestnikami szkolenia przez mapę myśli, popierając wiadomości praktycznymi przykładami.

Szkolenie "CRM w praktyce" Warszawa, 12.09.2012 r.

Na koniec miło zaskoczyliśmy naszych gości zestawem atrakcyjnych materiałów szkoleniowcych. Szczególne powody do zadowolenia miał zdobywca tableta.

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: