Archiwalne wydarzenia
more7 Polska w Gazecie Wyborczej
Systemy klasy CRM są coraz popularniejsze wśród przedsiębiorców - przewidywany wzrost zapotrzebowania na rozwiązania CRM wynosi w porównaniu z zeszlym rokiem 8,6%. W związku ze wzmożonym popytem, redakcja Gazety Wyborczej poprosiła przedstawiciela firmy more7 Polska o konsultację w sprawie dynamiki, funkcjonalności i kosztów wdrożenia narzędzi do zarządzania relacjami z klientem .
Szukasz sposobu na usprawnienie funkcjonowania firmy? Pomyśl nad systemem CRM, który zapewni porządek i dobrą komunikację w firmie, a przy okazji podniesie jakość obsługi. Można zaoszczędzić setki tys. zł w skali roku
Na przeszkodzie w powszechnym użytkowaniu systemów CRM do niedawna stało przekonanie o wygórowanych cenach i komplikacjach podczas wdrożeń - uważa Tomasz Karbowski z more7.pl. - Ostatnie lata przyniosły jednak znaczne rozszerzenie oferty, a tym samym bardziej konkurencyjne ceny i prostotę obsługi. Niestety, polskie firmy nadal mają tendencję do oszczędzania na wszystkim, dlatego też CRMy są przesuwane na margines. Małych i średnich przedsiębiorców najwyraźniej nie przekonuje fakt, że tracą rocznie nawet do 20 proc. zysków z powodu nieodpowiedniego korzystania z dostępnej informacji, a niewykorzystane szanse sprzedaży sięgają nawet 70 proc.
Całość wywiadu mogą Państwo przeczytać w artykule Gazety Wyborczej: "CRM. Zupełnie inny sposób zarządzania firmą".