Archiwalne wydarzenia
Aktywnie wspieramy spotkania branżowe
25.09 odbyła się konferencja „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta” w Warszawie, dzień później - „Praktyczne zarządzanie relacjami z klientami – konferencja UTRZYMAJ” w NTPP. Aktywnie wspieramy inicjatywy, które są poświęcone popularyzowaniu idei CRM, stąd też chętnie wzięliśmy udział w obu wydarzeniach.
Rozpoczął się sezon konferencji poświęconych relacjom w biznesie, systemom informatycznym i innym narzędziom, które pomagają zdobywać oraz utrzymywać klientów. Są to wydarzenia, podczas których osoby zainteresowane lub zdecydowane na wdrożenie systemów teleinformatycznych mogą zasięgnąć porad ekspertów, wysłuchać konkretnych propozycji i rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie planowanej inwestycji.
Zarówno konferencja „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta” w Warszawie, jak i spotkanie organizowane przez Nickel Technology Park Poznań to na tyle ważne wydarzenia, że postanowiliśmy wesprzeć obie inicjatywy.
More7 Polska nie próżnuje także w kwestii własnych spotkań biznesowych. 12.09 w Warszawie odbyło się szkolenie „CRM w praktyce – jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?”. Pozytywne reakcje uczestników i spore zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców skłoniły nas do zaplanowania kolejnego spotkania, tym razem w Poznaniu, na przełomie listopada i grudnia. Usiądziemy, napijemy się kawy i podyskutujemy o tym gdzie, jak, kiedy i po co warto zarządzać relacjami w biznesie.
Galeria
Konferencja poświęcona CRM, Warszawa 25.09.2012 r.
W konferencji poświęconej CRM brali udział liczni przedstawiciele firm z rozmaitych branż. Każdy mógł znaleźć materiały i ofertę dostosowaną do specyfiki prowadzonej działalności.
Konferencja poświęcona CRM, Warszawa 25.09.2012 r.
Mieliśmy okazję zaprezentować profil naszej działalności oraz doświadczenie w prowadzeniu licznych przedsięwzięć z dziedziny zarządzania relacjami z klientami
Konferencja poświęcona CRM, Warszawa 25.09.2012 r.
Uczestników konferencji wyraźnie interesowało to, co dla nich przygotowaliśmy. Ciekawe, czy to zasługa produktu, czy prezentującego?
Konferencja poświęcona CRM, Warszawa 25.09.2012 r.
Przygotowaliśmy przydatne materiały, które miały być pomocne dla osób zastanawiających się nad wyborem narzędzia dla ich firmy. I nie pomyliliśmy się - nasze materiały rozchodziły się jak świeże bułeczki!