CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wydarzenia

Z jakimi korzyściami wiąże się rozszerzenie integracji CRM7?

Wyświetlanie oryginału faktury z Comarch Optima w zakładce finansów, oznacza zebranie kluczowych danych dotyczących klientów oraz rozliczeń z nimi w całości w CRM7, zamiast utrzymywania w kilku miejscach danych wymagających uzupełnienia.

Kto skorzysta na rozszerzeniu integracji CRM7?

Rozszerzona postać integracji jest pomocna w sytuacjach wymagającej szybkości działania oraz wygody w dostępie do informacji. Dla pracowników niemających na co dzień wglądu w system finansowo-księgowy, np. członków działu handlowego, oznacza to pełniejszy obraz historii kontaktu oraz możliwość szybkiej weryfikacji stanu rozliczeń z obsługiwanym klientem lub kontrahentem. To, co do tej pory było domeną działu księgowego, jest dzięki rozszerzonej integracji dostępne również dla użytkowników CRM7. Dla naszych Klientów oznacza to efektywniejsze zarządzanie zespołem oraz minimalizację czasu poświęcanego na obsługę.

Poza wprowadzonym rozszerzeniem integracja CRM7 z Comarch Optima obejmuje:

  • automatyczne przenoszenie i bieżącą aktualizację danych na temat klientów oraz kontrahentów z Comarch Optima do CRM7,
  • automatyczne przenoszenie i bieżącą aktualizację produktów oraz rezerwacji produktów z Comarch Optima do CRM7,
  • sprawdzanie stanu rozliczeń z Klientem z poziomu CRM7 na podstawie faktur wystawionych w Comarch Optima ,
  • podgląd w CRM7 stanów magazynowych pochodzących z bazy Comarch Optima.

Zobacz również:

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: