Wydarzenia
Szkolenie dla menedżerów z CRM7
Możliwości systemu CRM7 będą podstawą do zaprezentowania strategii budowania rentownych związków z klientami podczas warsztatów dla menedżerów, organizowanych przez firmę doradczo-szkoleniową PiIRO, we współpracy z Francuskim Instytutem Zarządzania.
CRM – STRATEGIA BUDOWANIA RENTOWNYCH ZWIĄZKÓW Z KLIENTAMI
Dwudniowe warsztaty szkoleniowe, których celem jest przedstawienie CRM jako strategii rynkowej, polegającej na budowaniu długoterminowych, rentownych związków z klientami. W programie poświęcono wiele miejsca na analizę procesów związanych z budową relacji pomiędzy klientami, a przedsiębiorstwem oraz ich wpływu na możliwość kreacji unikalnych „wartości”. Podczas zajęć zostaną przedstawione przykłady wdrożenia strategii CRM w polskich przedsiębiorstwach wraz z demonstracją dostepnego na rynku programu informatycznego - CRM7 od more7 Polska.
Podczas szkolenia Uczestnicy:
- dowiedzą się jak uniknąć kryzysu i rozwijać przedsiębiorstwo poprzez budowę trwałych emocjonalnych więzi z klientami,
- nauczą się jak efektywnie przeprowadzić w przedsiębiorstwie analizę procesów biznesowych oraz jakich zmian dokonać w oparciu o jej wyniki by móc tworzyć wartość dla klienta,
- poznają praktyczne podejście do projektowania i wdrażania procesów biznesowych tworzących wartość da klienta,
- poznają rolę i znaczenie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie procesami tworzącymi wartość dla klienta,
- poznają problemy występujące w organizacji przy wdrożeniu nowego podejścia do zarządzania procesami biznesowymi oraz praktyczne metody ich rozwiązywania,
- dowiedzą się jakie mogą osiągnąć korzyści z wdrożenia strategii CRM, polegającej na budowie trwałych więzi emocjonalnych z klientami poprzez efektywne zarządzanie relacjami.
Więcej informacji o warsztatach zorganizowanych w oparciu o system CRM7 na stronie organizatora.