Wykłady i prelekcje CRM
Wykład dla Koła Naukowego e-commerce - istota CRM
Wspieramy młode talenty na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu - 06.12 rozpoczęliśmy serię wykładów na temat CRM i zarządzania przedsiębiorstwem dla członków Studenckiego Koła Naukowego e-commerce.
Jako wieloletni praktycy biznesu, staramy się systematycznie spotykać ze studentami, aby przekazywać im ekspercką wiedzę przydatną po ukończeniu edukacji. Również tym razem postanowiliśmy skorzystać z zaproszenia przedstawicieli Uniwersystetu Ekonomicznego w Poznaniu i w dniach 03.12 oraz 06.12 przeprowadziliśmy dwa wykłady dla młodych talentów na UEP.
Poprowadzony przez nas wykład 06.12 był prelekcją poświęconą marketingowym i handlowym aspektom systemów CRM. Dokładną agendę wykładów można poznać na stronie internetowej Studenckiego Koła Naukowego e-commerce: http://e-commerce.ue.poznan.pl/. Podczas spotkania z adeptami handlu internetowego zdecydowaliśmy się przeprowadzić ich przez teoretyczne aspekty związane z wspieraniem e-handlu przy użyciu systemów do zarządzania relacjami z klientami. Poza tym omówiliśmy ogólną konstrukcję systemów oraz kwestie związane z prawidłowym przebiegiem wdrożenia tego narzędzia w firmie. Praktycznym dopełnieniem mikołajkowego wykładu z Kołem Naukowym e-commerce będzie spotkanie 10.01, podczas którego w praktyce sprawdzimy skuteczność filozofii i narzędzi typu CRM - skupimy się na konkretnych funkcjonalnościach systemów, które są bezpośrednimi narzędziami budującymi przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw.
Natomiast 16.01 wspólnie z przedstawicielem Grupy Raben - lidera na europejskim rynku spedycyjnym - przeprowadzimy wykład otwarty. Prelekcję poświęcimy wdrażaniu filozofii i systemów CRM w branży spedycyjnej. Dzięki połączeniu sił z Grupą Raben, uczestnicy poznają szczegóły przedsięwzięcia z perspektywy nabywcy jak i dostawcy systemu do zarządzania relacjami z klientami.