Wykłady i prelekcje CRM
Wykład dla Koła Naukowego e-commerce - zastosowanie CRM
10.01 zorganizowaliśmy kolejną prelekcję dla członków Koła Naukowego e-commerce, działającego przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wykład był poświęcony praktycznym przykładom wykorzystania systemów CRM w pracy przedsiębiorstw.
Aby dopełnić wiadomości z poprzedniego wykładu (06.12), skupiliśmy się na dwóch kluczowych zagadnieniach, które służą budowaniu silnej pozycji firm wśród konkurencji:
1.Architektura systemów CRM - typowe obszary zastosowań:
- CRM operacyjny,
- CRM analityczny,
- Collaborative CRM.
2.Badanie satysfakcji klientów:
- Ankiety zewnętrzne
- Mystery shopper
- Raporty systemowe
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
W ten sposób zamknęliśmy etap spotkań ze studentami Koła Naukowego e-commerce. Uczestnicy podczas obu spotkań (pierwsze miało miejsce 06.12.2012 r.) otrzymali kompletną wiedzę na temat powodów, korzyści i sposobów wdrażania systemów CRM oraz metod ich wykorzystywania w firmie.
Galeria
Wykład dla Koła Naukowego e-commerce - zastosowanie CRM
Kolejne z serii spotkań z Kołem Naukowym e-commerce obejmowało przejście przez operacyjne oraz analityczne funkcjonalności systemu CRM. Studenci zapoznali się tym samym z możliwościami aplikacji, które służą budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.
Wykład dla Koła Naukowego e-commerce - zastosowanie CRM
Osoby biorące udział w serii wykładów poświęconych systemom CRM otrzymały certyfikaty uczestnictwa w spotkaniach, sygnowane przez przedstawicieli more7 Polska.
Wykład dla Koła Naukowego e-commerce - zastosowanie CRM
Wykład poświęcony zastosowaniu CRM, czyli praktycznym aspektom korzystania z narzędzi do zarządzania relacjami z klientem, był uzupełnieniem prelekcji przeprowadzonej 06.12, która dotyczyła podstaw filozofii CRM.