Inne produkty
Workflow - zarządzanie procesami
Modelowanie procesów w systemie CRM7 pozwala na definicję procesów, czyli zestawu zadań przydzielonych do wybranych opiekunów. Elastyczne zarządzanie umożliwia wyznaczenie schematów postępowania, przekładających się na procesy biznesowe zachodzące w firmie.
Realizację kolejnych etapów procesu można uzależnić od wielu czynników, np. sposobu, w jaki występuje obieg dokumentów, akceptacji wykonania zadania przez przełożonego, konieczności dołączenia dokumentacji w formie elektronicznej czy wprowadzenia informacji o produkcie. Dzięki temu proces w systemie odzwierciedla rzeczywiste działania pracowników i osób zaangażowanych, tworząc sprawne, firmowe workflow.
Dowiedz się więcejHelpdesk
Współpraca z klientem nie kończy się na sprzedaży towaru czy usługi i pobraniu opłaty. Obsługa klienta to także serwis posprzedażowy. Sprawnie i szybko realizowany, zapewnia firmie lojalność dotychczasowych klientów. Podstawą jest komunikacja i szybki czas reakcji na zgłaszane usterki CRM.
Moduł Helpdesk zapewnia całodobowe zarządzanie zgłoszeniami.
Dowiedz się więcejProjekty - zarządzanie projektami
Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z rozproszeniem pracowników firm bądź pracą zdalną. Koordynowanie prac w takim modelu biznesowym to trudne zadanie.
Rozwiązaniem jest zastosowanie modułu Projekty, który pozwala kierować zadaniami poprzez sieć, z jednej lokalizacji, dedykując, nadzorując i modyfikując zadania.
Dowiedz się więcejKreator Raportów
Systemy CRM wykorzystywane w działalności firmy, obok obsługi zadań operacyjnych muszą także zapewniać obsługę działań analitycznych. Proste raporty, dostarczające informacji o sumie wykonanych zadań czy ilości klientów znajdujących się na danym etapie obsługi sprzedaży, znakomicie wypełniają potrzeby użytkowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z Klientem.
Dowiedz się więcej