Wybrane funkcjonalności - szczegóły
Ankiety marketingowe
Gromadzenie informacji o klientach w CRM7 odbywa się na różne sposoby. Jedną z metod są ankiety, które pozwalają na badanie satysfakcji klientów, prowadzenie badań przed wprowadzeniem nowego produktu, itp.
Wbudowany generator raportów pozwala na szybkie opracowanie uzyskanych wyników. Dzięki temu czas reakcji na rynkowe trendy zostaje skrócony do minimum.
Tworzenie formularza ankiety polega na dodawaniu kolejnych zagadnień. Budowanie pytań zależnych jest proste i polega na wskazywaniu pytań nadrzędnych. Dodatkowo przy pytaniach można umieszczać papeterię, czyli instrukcję dla ankietera. Dzięki temu materiał przygotowany jest w sposób profesjonalny i zarazem prosty.
Przydzielanie gotowych ankiet opiera się na kilku rozwiązaniach, które użytkownik może wybrać w zależności od potrzeb.
Mechanizm ankiet wykorzystywany jest między innymi w działaniach telemarketingowych, które są w przypadku wielu firm jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Są to gotowe skrypty rozmowy telefonicznej dla telemarketerów, uwzględniające pytania warunkowe oraz posiadające jednoznaczne odpowiedzi. Pytania warunkowe dają możliwość przeprowadzenia skryptu rozmowy w różnych wariantach, w zależności od odpowiedzi udzielonej na poprzednie pytanie. Dla przykładu, inna będzie dalsza ścieżka rozmowy z potencjalnym klientem zainteresowanym naszymi usługami, a inna dla kogoś kto nimi zainteresowany nie jest (możemy zbadać wówczas powody braku zainteresowania).
Proces przydzielania ankiet telemarketerom został zautomatyzowany (seryjne przydzielanie zdarzeń w kalendarzu pracy) i działa w oparciu o wcześniej wyselekcjonowane z bazy CRM7, grupy firm lub osób – respondentów ankiety. Administrator systemu ma możliwość tworzenia dowolnej ilości ankiet/skryptów rozmowy, uzależniając ich schemat od odpowiedzi na zadane pytania.
Najważniejszym elementem funkcjonalności obsługi ankiet jest dedykowany generator raportów. Prezentacja wyników w postaci listy pozwala na szybką selekcję interesujących nas firm.
Dzięki zastosowaniu funkcjonalnych rozwiązań, ankiety są prostym i skutecznym rozwiązaniem dla firm dbającym o jakość obsługi klienta, wykorzystujących w swojej pracy działania telemarketingowe czy badawcze.