Wybrane funkcjonalności - szczegóły
Firma, osoby kontaktowe
Zarządzanie kartoteką firm i osób kontaktowych jest jedną z elementarnych funkcjonalności każdego systemu CRM. Firma (lub osoba fizyczna) jest też głównym podmiotem w systemie CRM, wokół którego odbywają się wszelkie akcje i działania w systemie.
To do firmy dodajemy osoby kontaktowe, dedykujemy pisma, generujemy oferty czy akcje marketingowe i w efekcie końcowym sporządzamy raport.
W skład kartoteki firm wchodzą wszystkie firmy (podmioty) zarówno te, z którymi już nawiązaliśmy współpracę (klienci aktualni) oraz te z którymi chcemy dopiero kooperować (klienci potencjalni). Naszym celem handlowym jest przekształcenie jak największej ilości firm potencjalnych w firmy aktywne oraz wykorzystanie kontaktów w firmach aktualnych do wygenerowania dalszego obrotu z nimi.
Każda firma w systemie może być opisana za pomocą danych teleadresowych, członkowstwa w grupie bądź przez opiekunów klienta. Staranne i sumienne wprowadzanie danych owocuje zarówno w trakcie kontaktu z klientem jak i podczas przeprowadzania akcji marketingowych. Ułatwia to dotarcie do firmy oraz szybkie stwierdzenie, z kim mamy do czynienia.
W celu ułatwienia kontaktu z firmą, przypisujemy do niej osoby kontaktowe. Relacje, jakie jesteśmy w stanie wypracować sobie z pracownikami firmy klienta, wpływają na jakość współpracy oraz zwiększają możliwości jej ekspansji.
Każda osoba kontaktowa w systemie może być opisana szeregiem danych, takich jak: stanowisko, zastępca, dane kontaktowe (telefony, adresy e-mail) czy zwrot grzecznościowy (przydatny do korespondencji seryjnej), a także zdjęcie pracownika. Ponadto jedna osoba kontaktowa może być przypisana do wielu firm co pozwala nam śledzić historię zmiany firm przez pracownika.