Wybrane funkcjonalności - szczegóły
Helpdesk
Współpraca z klientem nie kończy się na sprzedaży towaru czy usługi i pobraniu opłaty. Obsługa klienta to także serwis posprzedażowy. Sprawnie i szybko realizowany, zapewnia firmie lojalność dotychczasowych klientów. Podstawą jest komunikacja i czas reakcji na zgłaszane usterki.
Moduł Helpdesk zapewnia całodobową obsługę i opiekę nad zgłoszeniami serwisowymi.
Dodawanie zgłoszeń serwisowych przez klienta z poziomu przeglądarki, zapewnia szybkie informowanie o występujących usterkach. Wewnętrzny moduł pocztowy automatycznie przesyła informację do kierownika serwisu, który przydziela wykonawców, wyznacza czas realizacji, status czy priorytet zgłoszenia. Czas przeznaczony na formalności zostaje przez to skrócony do minimum.
Rozpoczęcie pracy przez serwisantów jest odnotowane w panelu klienta oraz kierownika. Pogrupowanie na statusy ułatwia wyszukiwanie oraz wgląd w sytuację. Komunikacja pomiędzy serwisantami a klientem może odbywać się niezależnie od pory dnia poprzez dodawanie komunikatów do zgłoszeń. Wewnętrzny moduł pocztowy wysyła powiadomienia o zmianie statusu na skrzynki klienta, kierownika oraz serwisantów.
Dzięki Modułowi Helpdesk klienci mogą w każdej chwili zgłaszać usterki, a kierownik serwisu ma pełen nadzór i kontrolę nad realizacją zgłoszeń. Zespół serwisowy może skupić się na bezpośredniej pracy w terenie. Koordynacja działań pracowników firmy pozwala na sprawną i szybką realizację zgłoszeń klientów, w celu wyeliminowania usterki.