CRM7

Integracja danych o Kliencie
w jednym systemie

Wybrane funkcjonalności - szczegóły

Raporty sprzedażowe

Raporty sprzedażowe informują o różnych aspektach działań sprzedażowych, prowadzonych przez pracowników firmy. Pozwalają na analizę działań pojedynczych osób oraz całych grup. Są niezbędnym narzędziem dla każdego kierownika zespołów sprzedażowych.

Raport lejka sprzedażowego - każdy z użytkowników CRM7 może posiadać na swojej stronie głównej indywidualny raport okazji sprzedaży w postaci tzw. lejka sprzedażowego. Jego zadaniem jest bieżące informowanie o ilości firm znajdujących się na poszczególnych etapach sprzedaży. Wyniki raportu podawane są w postaci liczb oraz poziomego wykresu słupkowego – wspomnianego lejka. Wykres jest interaktywny, co pozwala na błyskawiczne przejście do szczegółów, które są wyświetlane w postaci listy. W ten prosty sposób, przedstawiciele handlowi posiadają aktualne informacje o efektach swojej pracy i oszczędzają czas, ponieważ raporty tworzone są automatycznie i na bieżąco.

Prezentacja wyników: interaktywny wykres w postaci lejka sprzedażowego na stronie głównej CRM7, widocznej po zalogowaniu.

 

Raport okazji sprzedaży – etapy - w szybki i czytelny sposób prezentuje informacje o ilości obsługiwanych  klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Raport może dotyczyć dowolnych pracowników dla dowolnego okresu czasu. Dzięki temu przygotowanie okresowych i bieżących podsumowań zostaje znacznie ułatwione i przyspieszone. Dostępne opcje pozwalają również skupić się na analizie wybranych etapów obsługi. Wygenerowanie zbiorczego raportu aktywności sprzedawców zajmuje krótką chwilę, a prezentacja wyników w postaci interaktywnego wykresu pozwala na natychmiastowe zapoznanie się z efektami np. w czasie spotkań.    

Prezentacja wyników: wykres oraz lista. Wykres jest zalecany przy raportach obejmujących wielu pracowników lub kilka etapów sprzedaży, przyporządkowanych do pojedynczej osoby. Górna część wykresu prezentuje dane ogólne, a dolna - dane szczegółowe. Prezentacja wyników w postaci listy pozwala na przypisanie firm do określonych grup czy nadania wybranych cech.

 

Raport okazji sprzedaży – źródła - w jaki sposób klienci docierają do naszej firmy? Skąd dowiadują się o ofercie? Jakie kanały sprzedaży są najlepsze, a które wymagają zmiany strategii? Raport źródeł okazji sprzedaży doskonale odpowiada na powyższe pytania. Może on dotyczyć dowolnego okresu czasowego z możliwością  uwzględnienia aktywności wybranych lub wszystkich pracowników. Prezentacja wyników w postaci interaktywnego wykresu pozwala na precyzyjne określenie stopnia ważności poszczególnych źródeł w pozyskiwaniu klientów.

Prezentacja wyników:
w postaci wykresu oraz listy. Wykres jest zalecany do raportów obejmujących wiele źródeł informacji oraz wielu pracowników. Prezentacja wyników w postaci listy pozwala na przypisanie firm do określonych grup czy nadania wybranych cech.

   
Raporty okazji – konkurencja - informacje o działaniach konkurencji mają duże znaczenie. Istotne jest odniesienie tych działań do aktywności własnych pracowników. Raport okazji – konkurencja informuje kiedy i przy jakiej okazji sprzedaży pojawiła się firma konkurencyjna. Prezentacja wyników w postaci wykresu ukazuje jak często przedstawiciele handlowi spotykają się z ofertą innych firm. Proste i szybkie przejście do szczegółów umożliwia analizę i ocenę działań konkurencji. W przypadku przegranych kontraktów, pozwala na rzetelną ocenę słabych punktów w ofercie firmy i wyeliminowanie ich w przyszłości. 

Prezentacja wyników: wykres oraz lista. Wykres jest zalecany przy raportach obejmujących więcej niż jedną firmę konkurencyjną oraz przy wyborze wielu pracowników. Prezentacja wyników w postaci listy wyświetla informacje o okazjach sprzedaży, przy których zarejestrowano aktywność konkurencji.

 

Raport okazji – szacowanie - to rodzaj raportu, który pozwala dogłębnie zapoznać się z efektami pracy działu handlowego. Pomaga wyraźnie ocenić jakie są szanse na pozytywne zamknięcie sprzedaży, w oparciu o informacje podane przez przedstawicieli handlowych. Wyniki raportu mogą dotyczyć dowolnego okresu czasu, pozwalają również uwzględnić wiele innych czynników. Można także oszacować, jakich będzie spodziewany poziom zysków w przyszłości, jakie są szanse na ich osiągnięcie i którzy pracownicy mają w tym największy udział. W przypadku brania udziału w przetargach, raport szacowania informuje o szansach wygranej, terminie zakończenia działań i obecnie oferowanych kwotach. Podsumowuje także w ilu postępowaniach firma bierze udział dla dowolnie wybranego okresu czasu.

Prezentacja wyników: w postaci wykresu oraz listy. Wykres jest zalecany do raportów obejmujących kilka parametrów oraz przy wyborze wielu pracowników. Prezentacja wyników w postaci listy wyświetla informacje o firmach, które spełniają wybrane warunki. Wyniki raportu można eksportować do formatu xls.

 

Raport segmentacji klientów (wg cech) - odnalezienie w bazie CRM7 klientów, posiadających określone cechy, jest szybkie i skuteczne. Umożliwia to raport klientów wg cech, który pozwala na natychmiastowe dotarcie do potrzebnych informacji. Wystarczy wybrać z listy pożądane cechy, zawęzić przeszukiwanie do interesującego nas przedziału czasowego i ewentualnie wybrać pracowników, którzy określone cechy przypisali firmie. W ten prosty sposób informacje o klientach aktualnych lub potencjalnych w ciągu kilku chwil zostaną wyświetlone na ekranie. Identycznie, w kilka sekund, przy pomocy wykresu kołowego, można zapoznać się z pełną segmentacją klientów firmy.

Prezentacja wyników:
w postaci wykresu oraz listy. Wykres kołowy jest zalecany do raportów obejmujących kilka cech oraz przy wyborze wielu pracowników. Prezentacja wyników w postaci listy wyświetla informacje o firmach, które spełniają wybrane warunki.


 

 

 

 

 

 

 
 
Zobacz więcej

Nasi klienci

 

Wyślij zapytanie

 

Konfigurator CRM

LUB WYBIERZ SAMODZIELNIE
FUNKCJONALNOŚCI CRM

Skonfiguruj CRM

Dołącz do grona naszych Klientów: