Wybrane funkcjonalności - szczegóły
Serwis - zarządzanie serwisem
W sytuacji gdy prace serwisowe wykonywane są u klienta na miejscu, należy koordynować pracę pomiędzy centralą a zespołami terenowymi. Czasami są to obszary bez dostępu do internetu czy telefonii komórkowej. Z takimi problemami radzi sobie Moduł Serwis7, który pracując w trybie off-line oraz on-line, zapewnia sprawne działanie działu serwisowego.
Zgłoszenie wraz ze szczegółami jest przesyłane do wyznaczonych serwisantów, którzy docierają bezpośrednio na miejsce. Przepływ informacji umożliwia szybką realizację zgłoszenia. Przypisane do każdego serwisanta indywidualnie zlecenia, pozwalają na precyzyjne rozdzielenie zadań i czynności. Wersja off-line zapewnia serwisantom możliwość bieżącego wypełniania wymaganej dokumentacji. Możliwość synchronizacji z serwerem firmowym pozwala na stały nadzór i raportowanie pracy.
Po wykonaniu czynności serwisowych czy naprawczych, pozostaje wypełnienie protokołów serwisowych. W oparciu o zapisane informacje na temat pobytu, użytych części i wykonanych prac, następuje rozliczenie pracy przez kierownika. Na tej podstawie dokonuje także wystawienia faktur. Dzięki zebraniu w jednym miejscu wszystkich informacji, rozliczenie jest szybkie i proste.
Składanie zamówień i wydawanie części z magazynu głównego do magazynu serwisowego i magazynków serwisantów odbywa się przy współpracy z zewnętrznym systemem magazynowym. Mechanizm rezerwacji części pokazuje stan aktualnie dostępnych zapasów. W oparciu o te informacje, serwisanci są w stanie planować kolejność realizacji swoich działań.
Kontrola i analiza wykonanych prac odbywa się w oparciu o wbudowany moduł raportowy. Raporty przepracowanych godzin, poniesionych kosztów czy wykonanych czynności, można komponować w ujęciu czasowym oraz osobowym. Uzyskane w ten sposób dane, dzięki analizom, można przełożyć na lepszą obsługę klienta, jego satysfakcję i lojalność.